بهترین لپ‌تاپ‌های بازار با نمایشگر لمسی (تیرماه 96)

آیا از کیبورد فیزیکی خسته شده‌اید؟ آیا به فکر تعویض لپ‌تاپ‌تان هستید؟ آیا از صفحات تاچ خوش‌تان می‌آید؟ پس حتما این مطلب را بخوانید! چون ما در این مقاله 3 لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش لمسی معرفی خواهیم کرد. اما آن‌ها معمولی و ارزان‌قیمت نیستند. بلکه بسیار گران‌قیمت هستند و شما را حسابی به زحمت می‌اندازند و حساب‌بانکی‌تان را خالی می‌نمایند! اما یقین داشته باشید که این ول‌خرجی‌ها ارزش دارد و در آخر یک دستگاه بسیار قدرتمند و زیبا نصیب‌تان می‌شود.

خب! اما انتخاب بین این همه برند گوناگون و رنگارنگ کافی نیست! برای همین ما به فکر نوشتن چنین مطلب افتادیم تا شما عزیزان عاشق تکنولوژی‌های روز را در خرید یک لپ‌تاپ بالارده با نمایشگر لمسی یاری کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست هیچ نظمی ندارد و موارد به‌طور تصادفی قرار گرفته‌اند.


1-     لپ‌تاپ 13 اینچی اچ‌پی مدل Spectre X360 13T-AC000S – C

اگر محصولی با قدرتی شگفت‌انگیز و شگرف می‌خواهید٬ پس طبیعتا باید این مدل را انتخاب کنید. چون که این محصول از کمپانی خوش‌آوازه اچ‌پی پردازنده‌ای هفته هسته‌ای دارد که تقریبا همه نیازهای شما را پوشش می‌دهد و البته اگر حافظه برای‌تان مهم‌تر است باید بگوییم که این دستگاه از 512 گیگابایت SSD سود می‌برد و همین‌طور به 16 گیگابایت رم از نوع DDR3 مجهز شده که بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

همچنین نمایشگر این لپ‌تاپ از نوع IPS LCD و 13.3 اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی است که مطلوب است و نگاه‌کردن فیلم یا عکس در آن لذت‌بخش خواهد بود. ناگفته نماند که این مدل از وبکمی باکیفیت هم بهره می‌برد. لازم به‌ذکر است که این دستگاه 4 بلندگوی مرغوب و اعلا هم دارد که همه آن‌ها را کمپانی پرآوازه Bang & Olufsen ساخته است. پس باید بگوییم «این دیوایس برای بازی‌کردن و به موسیقی‌ گوش‌دادن بسیار مطلوب است و حتما از عملکرد آن راضی خواهید بود.» از فلم نیافتد که این لپ‌تاپ باتری خوبی دارد که کاربر قادر است که تا 13 ساعت از آن کار بکشد. همچنین این مدل به سیستم‌عامل محبوب ویندوز 10 مجهز گشته و به همراه آن یک قلم نوری و حساس دریافت خواهید کرد.

حدود قیمت: شش میلیون و هشتصد هزار تومان


2-     لپ‌تاپ 13 اینچی دل مدل XPS 13-1015

اگر یک دستگاه جمع‌وجور و کوچک می‌پسندید٬ پس ما به شما این مدل را توصیه می‌کنیم. چرا که این دستگاه کوچک‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی جهان است و از همنوعان غول‌پیکرش راحت‌تر و با اطمینان بیش‌تر جا‌به‌جا می‌شود و شما را از نگرانی‌های مدام پیرامون لپ‌تاپ عزیزتر از جان‌تان خلاص می‌کند و همین‌طور دیگر لزومی ندارد که کوله‌پشتی‌های بزرگی را حمل کنید. ضمنا این مدل به چیپستی از شرکت اینتل مجهز گشته که غولی بین پردازنده‌های دیگر محسوب می‌شود و از پس کارهای روزمره سنگین برمی‌آید. همچنین 512 گیگابایت حافظه همراه این دستگاه شده تا کاربر بتواند با خاطری آسوده٬ هرقدر می‌خواهد اطلاعات و فایل‌های خود را منتقل کند.

لازم به‌ذکر است که با این لپ‌تاپ شما قادر هستید تا موبایل یا تبلت‌تان را از طریق پورت یواس‌بی نوع C شارژ کنید. ظرفیت باتری این مدل معقول است و تا ساعت‌‌ها شما را همراهی می‌کند و تنها‌ی‌تان نمی‌گذارد! ناگفته نماند که XPS 13-1015 از صفحه‌نمایشی پرنور و جذاب بهره می‌برد که رزولوشن بالایی دارد و پیکسل‌ها به سختی دیده می‌شوند! از قلم نیافتد که صدای اسپیکرها بسیار بلند است و کیفیت خارق‌العاده‌ای دارند. راستی رزولوشن وب‌کم این‌ لپ‌تاپ اچ‌دی است و ویدیوهای پرحجمی را تولید می‌کند! درآخر باید بگوییم که این دستگاه از نسخه 10 سیستم‌عامل ویندوز سود می‌برد و مایکروسافت به خوبی از این OS پشتیبانی می‌کند.

حدود قیمت: نه میلیون و ششصد هزار تومان


3-     لپ‌تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل Surface Book – Performance Base

بهترین لپ‌تاپ‌های بازاراگر دستگاهی با اصالت٬ شیک‌ و‌ پیک و باکلاس می‌خواهید٬ حتما این مدل از شرکت مشهور مایکروسافت را بین گزینه‌های‌تان جای دهید. چون که این محصول یکی از قدرتمندترین‌های بازار در این‌رده است و همین‌طور ظاهری جذاب دارد. به کارگیری فلزی چشم‌نواز و دلچسب سبب شده همه با دیدن این لپ‌تاپ کمپانی مایکروسافت را تحسین کنند و برای سلیقه‌ و انتخاب شما کف بزنند! همچنین این دستگاه تبدیل‌پذیر نیز هست. یعنی این که Surface Book – Performance Base را می‌توانید به تبلتی خیره‌کننده تبدیل کنید.

در این قسمت قصد داریم به صفحه‌نمایش این زیبارو بپردازیم. این مدل به یک پنلی که نه کاملا ال‌سی‌دی است و نه کاملا ال‌ای‌دی مجهز شده و به کارگیری این ترکیب باعث شده تا رنگ‌های سرزنده و جذابی در صفحه‌نمایشی 13 اینچی به نمایش دربیایند. مایکروسافت برای این مدل وضوح عجیب‌ و‌ غریب 2000 در 3000 را درنظر گرفته که دلیل این‌کار را باید در نسبت تصویر این لپ‌تاپ جستجو کرد. همچنین این پنل می‌تواند تا 10 لمس همزمان کاربر را پاسخگو باشد و خم‌به‌ابرو نیاورد!

لازم به‌ذکر است که این دستگاه به دو دوربین مجهز شده که دوربین پشت دستگاه 5 مگاپیکسل رزولوشن دارد و می‌تواند ویدیو‌های فول اچ‌دی ضبط کند. دوربین جلو که اصلی به‌نظر می‌رسد٬ 8 مگاپیکسلی است و ویدیوهای فول اچ‌دی می‌گیرد. پس با خیال راحت در اسکایپ به گشت‌و‌گذار بپردازید و تنها نگران باقی‌مانده حجم اینترنت‌تان باشید. چون ویدیوهای 1080P بسیار حجیم هستند!

حدود قیمت: نه میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH