نسخه 2017 گلکسی J7 گوشی هوشمندی دیگر از سامسونگ با دوربین دوگانه

تب استفاده از دوربین‌های دوگانه اکثر کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را تحت تاثیر خود قرار داده و شاهد عرضه و تولید مدل‌هایی با دوربین دوگانه هستیم. در این میان سامسونگ از جمله برندهایی بوده که اقبال کمی به این سبک از گوشی‌های هوشمند نشان داده اما خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد که سرانجام سامسونگ نیز قرار است به جرگه سازندگان اسمارت فون‌هایی با دوربین دوگانه بپیوندد.

منابع چینی به‌تازگی فاش کرده‌اند که سامسونگ در سال جاری میلادی دست‌کم چهارگوشی هوشمند مجهز به فناوری دوربین دوگانه را روانه بازار می‌کند.

اما سوال اینجاست که این گوشی‌های هوشمند چه مدل‌هایی خواهند بود؟ این منبع چینی نام اسمارت‌فون‌های احتمالی را نیز فاش کرده؛ گلکسی C10 ،C7، نسخه 2017 گلکسی J7 و از همه مهم‌تر گلکسی نوت 8 گوشی‌هایی با دوربین دوگانه خواهند بود.

از میان دیوایس‌های ذکر شده، تصاویری از نسخه 2017 گلکسی J7 به‌تازگی انتشار یافته که گفته می‌شود مخصوص بازار کشور چین تولید می‌شود.

 

سامسونگ هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره این گوشی هوشمند و هم‌چنین سایر اسمارت‌فون‌های خود ارائه نکرده است و باید منتظر اطلاعات بیشتر از این گوشی‌ها باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH