شرکت Bang & Olufsen از اسپیکرهای بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد

امروز شرکت Bang & Olufsen اسپیکرهای بی‌سیم جدید خود با طراحی‌های بی‌نظیر و صدای ۳۶۰ درجه به نام‌های BeoSound 1 و BeoSound 2 را معرفی کرد. این دو محصول از پروتکل‌های صوتی زیادی شامل اپل AirPlay، گوگل Cast، اسپاتیفای Connect و بلوتوث پشتیبانی می‌کنند. هر دو مدل بدنه‌ای آلومینیومی و طراحی مخروطی شکل داشته که در داخل آن‌ها ساب‌ووفر قرار گرفته است.

طراحی منحصر به فرد نه تنها ظاهر زیبایی به آن‌ها بخشیده بلکه باعث ایجاد توانایی پخش صدای ۳۶۰ درجه نیز شده است. یک کنترل دوار در بالای آن برای کنترل میزان صدا و یک پنل لمسی برای کنترل کردن آهنگ‌ها وجود دارد، همچنین این بلندگوها به یک سنسور مجاورت مجهز هستند که با توجه به محل قرارگیری کاربر صدا را تنظیم می‌کنند.

BeoSound 1 - packshot

اکثر تنظیمات مربوط به این دستگاه‌ها توسط گوشی هوشمند شما با نرم‌افزار مخصوص این شرکت یا برنامه سرویس پخش موسیقی انجام می‌شود چراکه بر روی این اسپیکر‌ها نمایشگری وجود ندارد. BeoSound 1 و BeoSound 2 قابلیت اتصال به دیگر بلندگوهای Bang & Olufsen برای پخش موسیقی در چند اتاق را دارا هستند. مدل BeoSound 1 دارای باتری داخلی با شارژدهی ۱۶ ساعته است، البته به علت بزرگ بودن و وزن سنگین ۳.۵ کیلوگرمی حمل آن آسان نیست. باتری داخلی آن بیشتر مناسب حمل آن میان چند اتاق برای گوش دادن همیشگی به موسیقی مورد علاقه خود است. مدل بزرگتر و قدرتمندتر BeoSound 2 به باتری مجهز نیست. این دو بلندگو از ماه آینده و با قیمت‌های ۱۴۹۵ و ۱۸۹۵ دلار در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

Horizon

علاوه بر دو اسپیکر بالا، این شرکت تلویزیون جدید خود برپایه سیستم‌عامل اندروید با نام BeoVision Horizon را نیز معرفی کرد، دستگاهی با رزولوشن ۴K و مجهز به سنسوری برای اندازه‌گیری نور محیط که قادر به تنظیم اتوماتیک تصویر است، همچنین می‌توان با ریموت بلوتوثی آن را کنترل کرد. این تلویزیون که قابلیت نصب بر روی دیوار یا پایه را دارد در مدل‌های ۴۰ و ۴۸ اینچی و قیمت‌های ۳۹۹۵ و ۵۴۹۵ از ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH