اپل در جشنواره تحصیلی خود با خرید هر مک‌بوک به کاربر هدفون بیتس هدیه می‌دهد

اگر از طرفداران مک‌بوک بوده و دانش‌آموز هستید و بعد از تعطیلات تابستان به مدرسه خواهید رفت، طرح تشویقی جدید کمپانی اپل برای دانش‌آموزان می‌تواند خبر خوبی برایتان باشد. اپل این طرح ویژه را که به نام “برگشت به مدرسه” بوده، برای کسانی قرار داده که به مدرسه می‌روند و شامل یک جایزه بسیار مناسب برای مشتریان است.

این پیشنهاد ویژه عرضه یک دست کامل از هدفون‌های بلوتوثی در ازای خرید یک دستگاه مک‌ است. این خرید شامل همه مدل‌های مک مانند iMac، مک‌ پرو، مک‌بوک، مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر است.

دانش‌آموزانی که شامل این طرح تشویقی می‌شوند قادر خواهند بود از بین هدفون‌های وایرلسی Solo3، ایرفون‌های بلوتوثی Powerbeats 3 یا مدل وایرلسی BeatsX یکی را انتخاب کنند. این نکته را مدنظر داشته باشید که علاوه‌بر طرح دانش‌آموزی اپل، کسانی که هر مدل از آی‌پد پرو را نیز خریداری کنند می‌توانند انتظار تخفیف 150 دلاری داشته باشند. این تخفیف کم‌وبیش به‌ اندازه قیمت هدفون وایرلسی BeatsX بوده و در صورت تقاضا می‌توانند به‌جای آن هدفون‌های Powerbeats3 یا Solo3 را دریافت کنند.

مک‌بوک

متاسفانه مدل‌های مختلف آی‌فون جز طرح  “برگشت به مدرسه” نبوده و اگر به دنبال داشتن هدفون‌های رایگان هستید شامل این طرح نخواهید شد. این طرح تشویقی تا 25 سپتامبر اجرایی است پس اگر می‌خواهید از مزایای آن استفاده کنید باید کمی عجله به خرج دهید. فراموش نکنید که این‌بار هم مانند همیشه تخفیفات آموزشی وجود دارد اما هدفون‌های رایگان همراه آن نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH