مایکروسافت در حال طراحی یک ایکس‌باکس جدید است

مایکروسافت در سال 2013 از Xbox One رونمایی کرد و سپس در سال گذشته Xbox One S را ارائه نمود. مراسم رونمایی از Xbox One X نیز چند هفته پیش برگزار شد و قرار است تا در چند ماه آینده شاهد عرضه این کنسول باشیم. شایعات حکایت از آن دارند که مایکروسافت درحال طراحی ایکس‌باکس جدیدی است. هنوز مشخص نشده که محصول جدید مایکروسافت از سری Xbox One خواهد بود یا خود آغازگر نسخه جدیدی از این کنسول خواهد شد.

Xbox One X قوی‌ترین کنسولی است که مایکروسافت تا به حال تولید کرده است. در واقع می‌توان گفت این کنسول قوی‌ترین کنسولی بوده که تا امروز عرضه شده است. مایکروسافت هنوز خبری درخصوص برنامه‌های سخت‌افزاری آینده شرکت اعلام نکرده است.

مطمئنا One X تا چند سال آینده جایگزینی از طرف مایکروسافت نخواهد داشت. اخیرا خبرهای غیر رسمی درخصوص طراحی کنسولی جدید توسط این شرکت به گوش رسیده است. گفته می‌شود این کنسول جدید حتی اسم رمز نیز دارد؛ در این صورت می‌توان گفت کار طراحی و تولید این کنسول پیشرفت زیادی داشته است. تا لحظه انتشار این خبر، اسم رمز مشخص نشده است.

حتی اگر بخواهیم این شایعات را باور کنیم، باید گفت کنسول جدید تا چند سال بعد عرضه نخواهد شد. فرآیند ساخت کنسول پیچیده و زمان‌بر است. برخی کارشناسان عقیده دارند در صورت وجود ایکس‌باکس جدید، حداقل تا سال 2020 شاهد عرضه آن از طرف مایکروسافت نخواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH