مدیر عامل اجرایی سامسونگ فروش بیشتر S8 نسبت به S7 را تایید کرد

خبرهای مبنی بر افت فروش گلکسی S8 سامسونگ نسبت به نسل پیشین خود، یعنی گلکسی S7، در هفته اخیر منتشر شد. شرکت سامسونگ از ارائه آمار دقیقی در این خصوص صرف‌نظر کرده است. در واقع این یکی از دلایلی بود که به عقیده کارشناسان، سامسونگ برنامه‌ریزی کرده تا زودتر از موعد، اقدام به رونمایی از گلکسی نوت 8 کند.

در هر صورت مدیر عامل اجرایی این شرکت، DJ Koh، در کنفرانس خبری اخیری که در تایپه برگزار شد، تمامی این خبرها را تکذیب کرد. جدا از تایید خبر رونمایی از گلکسی نوت 8 در اواخر ماه آگوست، وی گفت فروش دستگاه‌های S8 بسیار بیشتر از S7 بوده است. براساس گفته‌های Koh، مجموع فروش گوشی‌های S8 و S8 پلاس، در مدت مشابه سال قبل، 15 درصد بیش از S7 بوده است. وی بیان کرده که این شرکت انتظار دارد تا فروش S8 در شش ماه پیش رو از سال 2017 افزایش یابد.

سامسونگ در تاریخ 23 آگوست از نوت 8 رونمایی خواهد کرد اما حداقل تا یک ماه بعد، خبری از این گوشی در بازار نخواهد بود. این شرکت برنامه دارد تا پرچم‌دار جدید خود را در دو مرحله وارد بازار کند؛ مرحله اول شامل کشورهای کره جنوبی، آمریکا و بریتانیا خواهد بود. آغاز دومین مرحله، که شامل دیگر کشورها می‌شود تا ماه اکتبر به طول خواهد انجامید. این به معنی آن است که علاقه‌مندان به محصولات این شرکت کره‌ای باید تا زمان یاد شده همچنان از پرچم‌داران قدیمی شرکت استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH