پرچمدار آینده شیائومی به نمایشگر 6.0 اینچی با فناوری OLED مجهز می‌شود

اگر تصور کرده‌اید که سامسونگ تنها به‌خاطر سفارشات اپل درحال گسترش خط تولید پنل‌های OLED خود بوده، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. براساس گزارشی جدید که نشریه کره‌ای Bell منتشر نموده، اخیرا شرکت شیائومی برای تامین چندین میلیون پنل برای پرچمدار آینده خود در سال 2018 با سامسونگ قرارداد منعقد کرده است.

علت این قرارداد، عدم امکان تولید پنل‌های موردنظر توسط ال‌جی عنوان شده چراکه این شرکت در ساخت کارخانه جدید خود با مشکل مواجه شد. گزارشات گذشته به ساخت نمایشگر 5.5 اینچی اشاره داشتند، درصورتی‌که ظاهرا سامسونگ وظیفه تولید پنل‌های 6 اینچی را برعهده دارد. در گزارش موردنظر ذکر شده که تحویل سفارشات در ماه دسامبر آغاز می‌گردد و در اولین محموله 1 میلیون پنل به شیائومی تحویل داده می‌شود در ماه بعدی این میزان به 2.2 میلیون خواهد رسید.

شیائومی

اولین دستگاهی که با شنیدن این خبر به ذهن ما خطور می‌کند، شیائومی Mi 7 بوده که براساس گزارشات به نمایشگر 6 اینچی مجهز خواهد شد که البته در این مقاله، شرکت JDI به‌عنوان تامین‌کننده نمایشگر این مدل عنوان شده است. شاید در یکی از این گزارشات مشکلی وجود داشته باشد و یا اینکه پرچمدار جدید از سری ردمی بوده و یا درحال خواندن مقاله‌ای در رابطه با جایگرین فبلت محبوب Mi MIX هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH