شرکت اینتل بخش فعال در حوزه گجت‌های پوشیدنی خود را تعطیل کرد

شرکت اینتل طی سال گذشته 12000 تن از کارمندان خود را طی برنامه بازسازی دوباره کسب و کار این شرکت تعدیل نمود. بااین حال طبق گزارش جدیدی که از سوی CNBC منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که این کمپانی فعال در حوزه طراحی قطعات الکترونیکی و نیمه‌هادی‌ها اقدام به تعطیلی بخش گجت‌های پوشیدنی خود که در حوزه ساعت‌های هوشمند و ابزارهای تناسب‌اندام فعال بود، نموده است.

در سال 2014 این امید می‌رفت که شرکت اینتل در آینده به یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه گجت‌های پوشیدنی تبدیل گردد. بااین‌حال با توجه به تحقق نیافتن اهداف این شرکت در حوزه گجت‌های پوشیدنی، به‌نظر می‌رسد که این شرکت اقدام به تعطیلی واحد فعال در این حوزه نموده و قصد دارد تا تمرکز خود را بر روی تکنولوژی واقعیت افزوده قرار دهد.

با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا شرکت اینتل به شراکت خود با تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند ادامه خواهد داد یا خیر. اگرچه هنوز تبلیغات مربوط به چیپ‌ست‌های سری Curie اینتل که برای کاربردهای اینترنت اشیا و گجت‌های پوشیدنی مناسب است، در سایت این شرکت به چشم می‌خورد، با این وجود با منتشر شدن درآمد سه ماهه دوم اینتل در سال جاری، طرح کلی این شرکت برای آینده تا حدودی آشکارتر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH