فروش بیشتر پلی‌استیشن 4 نسبت به ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در ماه گذشته

در سال 2013 که پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس عرضه شدند، کنسول سونی خیلی زود گوی سبقت را از رقیب دیرینه خود ربود. از آن موقع تاکنون PS4 صدرنشینی خود را حفظ کرده است؛ هر چند در بعضی ماه‌ها ایکس‌باکس، به‌خصوص در آمریکا، پیشی گرفته است. آخرین گزارش منتشر شده از NPD Group، نشان‌دهنده فروش بیشتر PS4 در مقایسه با ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در ایالات متحده آمریکا است.

هر دو شرکت مایکروسافت و سونی تولیدات گوناگونی از محصولات خود ارائه کرده‌اند. سونی PS4 Pro و PS4 Slim را عرضه کرد و مایکروسافت نیز Xbox One S را ارائه کرد و در ماه پیش رو نیز Xbox One X را عرضه خواهد کرد.

اطلاعات NPD Group نشان می‌دهد که نسخه 1 ترابایتی PlayStation 4 Slim طلایی رنگ که توسط سونی در این ماه عرضه شد، کمک کرد تا فروش این شرکت در ماه ژوئن بیشتر از ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ باشد. این عرضه باعث شد تا فروش ژوئن امسال، بهترین فروش ژوئن از تاریخ عرضه PS4 باشد.

پلی‌استیشن 4

 

سونی، پلی‌استیشن 4 اسلیم طلایی را در 9 ژوئن با قیمت 250 دلار عرضه کرد. این محصول به مدت محدودی با تخفیف عرضه شد و هم اکنون با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد.

به‌طور حتم پس از عرضه Xbox One X در بازار، مایکروسافت افزایش فروش را تجربه خواهد کرد. این محصول قوی‌ترین کنسول ساخت این شرکت بوده و قرار است قوی‌ترین کنسول موجود در بازار نیز باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH