تصاویری واقعی از گلکسی S8 اکتیو منتشر شد

به‌تازگی تصاویری از گلکسی S8 اکتیو منتشر شده که این اسمارت‌فون را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد. در این تصاویر به خوبی می‌توانیم شمایل اسمارت‌فون سرسخت سامسونگ در سال 2017 را مشاهده کنیم. البته این اولین بار نیست که ظاهر گلکسی S8 اکتیو درز پیدا می‌کند، چندی پیش توسط FCC تصویری از بخش پشتی این هندست منتشر شد که به‌خوبی با تصاویر جدید هماهنگ است.

اگرچه این تصاویر رسمی نیستند اما به‌خوبی می‌توان نام و لوگو گلکسی S8 اکتیو را در بخش پشتی این هندست مشاهده کرد. در یکی از تصاویر مشخص شده که گلکسی S8 اکتیو از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. هم‌چنین در تصاویر دیگر می‌توان مشاهده نمود که این هندست از پورت USB نوع C استفاده می‌کند و هنوز هم شاهد استفاده از پورت 3.5 میلی‌متری هدفون هستیم. تنها بلندگوی موجود در این فبلت در بخش پایینی آن قرار گرفته است.

همان‌طور که از تصاویر مشخص است، گلکسی S8 اکتیو از طراحی مشابه‌ای با نسل‌های گذشته برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به فریم محافظ و قدرتمند اشاره کرد. هم‌چنین متریال بخش پشتی این اسمارت‌فون از نوع محکم‌تری به نسبت گلکسی S8 و S8 پلاس خواهد بود. ماژول دوربین قرار گرفته در بخش پشتی طراحی هم‌چون گلکسی S8 دارد و در کنار آن می‌توان سنسور اثر انگشت را مشاهده کنیم. انتظار می‌رود که این هندست به‌صورت انحصاری توسط اپراتور AT&T ایالات متحده فروخته شود و نسخه آنلاک آن روانه بازار نشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH