تصاویر جدید از آی‌فون 8، طراحی نهایی این گوشی را نشان می‌دهد

اپل تا چند هفته دیگر از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود موسوم به آی‌فون 8 رونمایی خواهد کرد و هرچه به تاریخ رونمایی از این محصول نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از آن در فضای وب منتشر می‌شود.

در همین رابطه، امروز اطلاعات جدید به‌دست آمده نشان می‌دهند که این گوشی به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین اسمارت‌فون تاریخ، روانه بازار خواهد شد. در این گزارش، قیمت پایه آی‌فون 8 برابر با 1100 تا 1200 دلار پیش‌بینی شده و گفته می‌شود که این مدل از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره خواهد برد. ناگفته نماند که مدل 256 گیگابایتی این گوشی نیز عرضه خواهد شد که البته از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.

جدای از جزییات مربوط به قیمت، تصاویر رندر شده جدیدی نیز از آی‌فون 8 منتشر شده که براساس ادعای منبع افشاکننده، نشان‌دهنده طراحی نهایی سخت‌افزاری این گوشی خواهد بود چراکه مبتنی بر اطلاعات به‌دست آمده از زنجیره تامین محصولات اپل هستند و توسط یکی از تولیدکنندگان قاب و یا همان کیس گوشی طراحی شده است.

آی‌فون 8

نمایشگر 5.8 اینچی اولد این گوشی از حاشیه 4 میلی‌متری در لبه‌های خود برخوردار خواهد بود؛ این یعنی در صورت احتمال لمس ناخواسته صفحه‌نمایش، ارسال فرمان به گوشی به کمترین میزان ممکن خواهد رسید. با نگاهی به تصویر طراحی شده از لبه پایینی آی‌فون 8، می‌توان گفت که جک 3.5 میلی‌متری هدفون همچنان در نسل جدید گوشی‌های اپل غایب است، اما در عوض پورت لایتنینگ جایگاه خود را حفظ کرده است. بااین‌حال گفته می‌شود که یکی از دو سر کابل شارژ این گوشی از نوع USB-C خواهد بود که در این صورت، می‌توان انتظار داشت که برای اولین‌بار، یکی از محصولات اپل مجهز به تکنولوژی شارژ سریع روانه بازار خواهد شد. علی‌رغم آن‌که این گوشی از لحاظ فیزیکی، کوچک‌تر از آی‌فون 7 پلاس خواهد بود، اما از باتری قوی‌تری به نسبت این گوشی بهره خواهد برد.

در خصوص سیستم صوت و استریوی این گوشی نیز باید گفت که اپل به‌منظور ارائه صدایی باکیفیت، از بلندگوی پایینی به‌همراه خروجی صدای توگوشی تقویت‌ شده در آی‌فون جدید استفاده خواهد کرد. همچنین، شایعه شده که اندازه دکمه پاور این گوشی کمی بزرگ‌تر از حد معمول است که به‌نظر می‌رسد، سنسور اثرانگشت تاچ آی‌دی را در خود جای داده است، البته این ادعا در صورتی محقق خواهد شد که مهندسان اپل نتوانند این سنسور را زیر نمایشگر این گوشی تعبیه کنند.

یکی دیگر از ابهاماتی که در رابطه با این گوشی وجود دارد این است که چگونه iOS 11 می‌خواهد سنسور دوربین و دیگر سنسورهای این گوشی را در قسمت بالایی نمایشگر جای دهد. به گفته منبع افشاکننده این تصاویر، از قسمت‌های چپ و راست بالایی رابط کاربری برای نمایش قابلیت‌های ارتباطی و همچنین وضعیت باتری استفاده خواهد شد و نوتیفیکیشن‌ها در قسمت پایینی یعنی در function area به نمایش درخواهند آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH