کنفرانس HMD Global در 25 مرداد برگزار می‌شود؛ منتظر معرفی نوکیا 8 باشیم؟

برند تازه احیا شده نوکیا که چند ماهی از ورود آن به بازار موبایل و به‌طور خاص بازار گوشی‌های اندرویدی می‌گذرد، توانسته در این مدت با عرضه چند مدل از گوشی‌های ارزان‌قیمت و رده‌متوسط، خود را به عنوان عضوی جدید به بازار کشورهای اروپایی، آسیایی و اخیرا نیز کشور آمریکا معرفی کند.

اما تنها چیزی که جای خالی آن در میان محصولات اندرویدی HMD Global به چشم می‌آید، حضور یک پرچمدار قدرتمند است که بتواند از نام و آوازه این برند دفاع کند. اما با توجه به اخبار و یا بهتر بگوییم شایعاتی که در طی چند هفته اخیر در فضای وب منتشر شده، به‌ظر می‌رسد که به‌زودی جای خالی این گوشی نیز پرخواهد شد.

در همین رابطه، امروز شرکت HMD Global دعوتنامه‌هایی را برای برگزاری مراسمی اختصاصی در 16 اگوست (25 مرداد) برای اصحاب رسانه ارسال کرده که احتمال رونمایی از پرچمدار این شرکت یعنی نوکیا 8 در این مراسم بسیار زیاد است. این رویداد در شهر لندن و در ساعت 19:30 به وقت محلی آغاز خواهد شد.

نوکیا 8

و اما برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی چندانی با مشخصات نوکیا 8 ندارند باید بگوییم که این گوشی از ویژگی‌های احتمالی همچون نمایشگر 5.3 اینچی QHD، بدنه یکپارچه فلزی، سیستم دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی ساخت شرکت زایس، پردازنده اسنپدراگون 835 و رم 4 یا 6 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

با توجه به مشخصات فوق، می‌توان انتظار معرفی اسمارت‌فونی قدرتمند را داشت که گفته می‌شود با قیمت مناسبی نیز روانه بازار خواهد شد. بااین‌حال، هنوز HMD Global واکنشی را در خصوص اطلاعات اعلام شده دبرای این گوشی از خود نشان نداده از این رو، باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی، کدام یک از ویژگی‌های ذکر شده، تایید و یا رد خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH