رونمایی از سری سوم اپل واچ در پاییز امسال

با توجه به تغییرات اپل واچ در سال قبل، بسیاری انتظار دارند که دامنه این تغییرات در سال جاری نیز ادامه پیدا کند. شایعات حکایت از اجرای این تغییرات در شش‌ماهه دوم سال میلادی 2017 داشتند و حالا گزارشی از DigiTimes پیش‌بینی کرده که این اتفاق در پاییز امسال روی خواهد داد.

با وجود اینکه این منبع سابقه خوبی در خصوص اخبار و شایعات مربوط به محصولات اپل ندارد، اما به‌نظر می‌رسد زمان تعیین شده منطقی است؛ چراکه اپل معمولا میزبانی چند رویداد را در طی سال برعهده دارد. هر کدام از این رویدادها نیز به‌صورت تخصصی دنبال می‌شوند، مثلا رویدادهای مربوط به آی‌پد، کامپیوترهای مک یا آی‌فون.

اپل واچ

طبق شایعات رونمایی از آی‌فون جدید در ماه سپتامبر اتفاق خواهد افتاد و احتمال آن وجود دارد که سری سوم اپل واچ نیز در کنار این محصول رونمایی شود. طبق شنیده‌ها، اپل طراحی ساعت‌های خود را تغییر زیادی نداده و تنها صفحه نمایش آن را از اولد به میکرو اولد تغییر داده است.

استفاده از شبکه سلولی نیز از دیگر شایعات داغ در خصوص این محصول اپل است که البته مخالفانی نیز دارد. در نهایت می‌رسیم به سنسور گلوکز که قرار است سطح قند خون کاربران این دستگاه را نشان دهد. البته تمامی این ویژگی‌ها در حد شایعه هستند و هنوز هیچ منبع رسمی از شرکت اپل آن‌ها را تایید یا رد نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH