چگونه کاربران اندروید می‌توانند از اپل‌واچ استفاده کنند؟

آیا کاربران پلت‌فرم گوگل می‌توانند از اپل‌واچ بهره ببرند؟ باید صریح خدمت‌تان عرض کنیم که نمی‌توان این‌کار را انجام داد! اگر شما علاقه زیادی به اپل‌واچ دارید و می‌خواهید به هر طریقی که شده از آن با تلفن اندرویدی استفاده کنید٬ برای شما چند راه‌حل وجود دارد. اگر می‌خواهید که با این راه‌کارهای نجات‌بخش آشنا شوید٬ با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


مهاجرت به آی‌فون

این شاید بسیار آشکار و بدون جای سوالی باشد٬ اما صبر کنید٬ محصولات اپل (همان‌طور که همه می‌دانند) رقیبی بسیار جدی برای پرچمداران اندرویدی هستند. چراکه محصولات اپل با مشخصات سخت افزاری کم‌تر، کار بیش‌تری را انجام می‌دهند. کمپانی محبوب اپل در تلاش است که سیستم‌عامل اختصاصی خود را توسعه دهد و امکان شخصی‌سازی‌های بیش‌تری را به کاربران اعطا کند. ساده‌تر بگوییم «پلتفرم‌ جدید اپل که در راه است٬ آزادی عمل بسیار بیش‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی به شما می‌دهد.» 


خرید یک آی‌فون بازنشسته یا رفرش‌ شده

اگر دوست‌ ندارید که به جمع دارندگان آی‌فون‌ بپیوندید اما هنوز دل‌داده یک اپل‌واچ هستید٬ می‌توانید یک مدل از آی‌فون مرمت‌شده یا قدیمی را با قیمتی ارزان‌تر خریداری نمایید و از تجربه‌کردن ساعت هوشمند اپل لذت ببرید. اگر این‌کار را انجام دهید٬ هنوز قادر هستید که با اپلیکیشن‌های گوگل کار کنید و آن‌ها را روی اپل‌واچ به اجرا دربیاورید تا مثلا اعلان جی‌میل‌تان به شما نمایش داده شود یا حتی می‌توانید پوکمون‌گو بازی کنید و از واتس‌اپ برای همگام‌سازی متون بین هر دو دستگاه بهره ببرید.


همگام‌سازی اپل‌واچ با آی‌فون دوست‌تان

شاید عجیب به‌نظر برسد که اپل‌واچ خود را با آی‌فون دوست یا همسرتان همگام‌سازی کنید. اگر آنان از محدوده بلوتوث خارج شوند٬ دیگر نمی‌توانید نوتیفیکیشن پیام‌ها یا موارد مشابه آن را دریافت کنید. اما هنوز هم می‌توانید٬ با بهره‌‌گیری از فن‌آوری وای-فای از اپل‌واچ خود استفاده کنید. مثلا این‌که تمرینات خود را زیرنظر داشته باشید٬ ضربان قلب خود را بشمارید٬ وضعیت آب‌و‌هوا را ارزیابی کنید یا پوکمون‌گو بازی کنید و خیلی از کارهای دیگر. اپل‌واچ خود را همین‌حالا با یک آی‌فون همگام‌سازی کنید و بعد به آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها و کارهای دیگر بپردازید. لازم به‌ذکر است که اگر به وای-فای وصل باشید٬ برای شما هشدارهای iMassage به‌نمایش درمی‌آیند. البته صاحب آن آی‌فون می‌تواند٬ دسترسی شما به این پیام‌ها را غیرفعال کند.


نیم‌نگاهی به اسمارت‌واچ‌های اندرویدی بیاندازید

وقتی آی‌فون 7 رونمایی شد٬ بعد از مدت کمی به پلتفرم اپل بازگشتم. چراکه وقتی سری دوم اپل‌واچ را دیدم٬ هیجان‌ و شوق‌و‌ذوق گرفتن آن را داشتم. اما بعد از مدتی این پلت‌فرم برایم تکراری شد و دیگر آن جذابیت گذشته‌اش را نداشت. در این‌جا بود که من به اندروید بازگشتم. پس اگر من یک اسمارت‌واچ بخواهم٬ انتخابم ساعت‌های هوشمند اندرویدی Android Wear خواهد بود. در کل بهتر است سری به بهترین اسمارت‌واچ‌های اندرویدی بزنید.


آیا شما یک کاربر اندرویدی هستید که اپل‌واچ را دوست دارد؟

اگر اپل‌واچ دارید و احتمالا از اندروید استفاده می‌کنید٬ پس تجربه‌تان را قسمت نظرات با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید. آیا گزینه‌‌ای وجود دارد که به‌واقع قابل‌ مقایسه با اپل‌واچ باشد و بتوان آن را جایگزین کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH