نسخه امپراطور گلکسی نوت 8 به رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 256 گیگابایتی مجهز خواهد بود

براساس آخرین گزارش‌ها، نسخه امپراطور گلکسی نوت 8 به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز خواهد بود و نسخه اصلی این فبلت که قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود، به رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز می‌شود.

در این گزارش که از سوی یک منبع آشنا به صنعت گوشی‌های هوشمند منتشر شده، آمده است که هر دو مدل در کشور کره جنوبی عرضه می‌شوند، اما ممکن است تنها مدل امپراطور در بازار چین و برای کاربران مشتاق این کشور عرضه شود. سامسونگ در طی سال‌های اخیر، بخش قابل‌توجهی از سهم خود در بازار چین را از دست داده و از این رو، در تلاش است تا استراتژی متفاوتی را برای بازپس‌گیری سهم خود در بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان اتخاذ کند. این شرکت امیدوار است که از این طریق بتواند کاربران چینی را به خرید اسمارت‌فونی ترغیب کند که از ارزش بیشتری به نسبت پولی که پرداخت می‌کنند. برخوردار باشد.

سامسونگ پیش از این، مدل امپراطور گلکسی S8 پلاس را که از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد، در بازار چین و کره جنوبی عرضه کرد و اخیرا نیز فروش آن را در کشور ژاپن آغاز کرد. پیش‌بینی می‌شود که قدرتمندترین نسخه گلکسی نوت 8 نیز با چنین روشی روانه بازار شود.

گلکسی نوت 8

تقریبا دو ماه از انتشار شایعات مربوط به احتمال عرضه مدل امپراطور گلکسی نوت 8 می‌گذرد که در تازه‌ترین گزارش آمده است که این شرکت کره‌‎ای قصد دارد تا رم موجود در گوشی‌های پرچمدار نسل بعد خود را ارتقا دهد و به رویه تکراری خود در دو سال گذشته که تمامی مدل‌های گلکسی نوت 5، گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی S8 پلاس به رم 4 گیگ مجهز بودند، پایان دهد. این منبع خبری افزود که سامسونگ مدل پیشرفته گلکسی نوت 8 را به رم 8 گیگابایتی مجهز خواهد کرد و در سری گوشی‌های گلکسی S9، که در فصل بهار 2018 عرضه خواهند شد، از رم 10 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که گلکسی نوت 9 با رم 12 گیگابایتی در تابستان سال آینده عرضه شود.

گفته می‌شود گلکسی نوت 8 در سه رنگ خاکستری، مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد. همانطور که پیش‌تر نیز در خبرها خواندید، گلکسی نوت 8 در 23 آگوست (یکم شهریور) رونمایی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که عرضه آن در برخی کشورهای جهان از ماه سپتامبر آغاز شود.

2 در مورد “نسخه امپراطور گلکسی نوت 8 به رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 256 گیگابایتی مجهز خواهد بود”

  1. خیلی ببخشید اپل درسته هنگ و لنگ نداره چون تمام برنامه هاش مخصوص خودشه شما یه فیلم دانلود کنی توحافظه نمیاد فقط پخش انلاینه به رایانه هم بزنی میشناسه حافظه رو ولی عمرا بتونی بدون برنامه مخصوص خودش ۱ بیت اطلاعات جابجا کنی اگه سامسونگ هم مثل اپل برنامه اختصاصی داشت احتیاج به این همه رم نداشت فوقش رم ۲ کافی بود و امکانات سامسونگ هزاز برابر بهتر از اپله ولوازم جانبی سامسونگ خیلی ارزون تر و بهتر از اپله اپل خیلی گرونه سامسونگ خیلی سرتر از اپله من هم سامسونگ داشتم هم اپل ولی سامسسونگ خیلی بهتره اتز نظر من البته هرکسی نظرخودشو داره و من احترام میگذارم باتشکر

  2. همین که از اپل عقب میمونین فقط سخت افزار قوی میکنن بدون این که به فکر مچ کردن با نرم افزار باشن هر وقت نرم افزار رو رون کردن میتونن با اپل رقابت کنن اپل هنوز چهار هم نیست رم گوشی هاش اما هنگی لگ نداره انوقت میخواد هشت گیگ بزنه که نهایتش دوگیگش ازاد باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH