قیمت آی‌فون 8

آی‌فون 8 از آن‌چه شنیده‌ایم و انتظار داریم، بزرگ‌تر خواهد بود

تا الان قطعا شما هم رندرهای فراوانی از آی‌فون 8، پرچمدار آتی اپل دیده‌اید و شایعات زیادی هم از آن شنیده‌اید. اما این‌بار با موضوع متفاوتی روبرو هستیم، زیرا خبری که در ادامه می‌خوانید از طرف خود کمپانی منتشر شده است.

عرضه زودهنگام پلت‌فرم هوم‌پاد باعث شده است که علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان، زیر و بم کدهای‌ آن را به دنبال نشانه‌ای از دستگاه‌های آینده در بیاورند.

دیروز احتمالا از خبر مجهز شدن آی‌فون 8 به قابلیت تشخیص چهره چیزهایی شنیده‌اید. این‌بار اما قضیه جالب‌تر هم می‌شود و آن‌طور که مشخص است، شایعات و اخبار این دفعه در رابطه با اندازه صفحه‌نمایش و رزولوشن این هندست هستند.

خیلی وقت است که آی‌فون 8 یک دستگاه 5.8 اینچی معرفی شده است اما کدهای اخیری که در پلت‌فرم هوم‌پاد یافت شده، چیز دیگری می‌گویند. در پلت‌فرم اسپیکرهای هوشمند اپل یا همان هوم‌پاد اشاره به دستگاهی شده که دارای صفحه نمایش 3x رتینا با رزولوشن 2436 در 1125 پیکسل است. البته پیش از این (فوریه گذشته) هم مینگ چی کو یکی از تحلیل‌گران KGI این را پیش‌بینی کرده بود.

نکته جالب دیگر این است که این نشانه‌ها به اندازه صفحه‌نمایش آی‌فون 8 هم اشاره داشته‌اند و آن را برخلاف انتظار ما 6.5 اینچی معرفی کرده‌اند، نکته‌ای که آی‌فون 8 را از این نظر در رده آی‌فون 7 پلاس قرار می‌دهد.

در زیر می‌توانید نسبت اندازه یک صفحه 6.5 اینچی به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی آیفون 7 پلاس را ببینید.

 

با این رزولوشن، احتمالا چگالی تصویر باید چیزی در حدود 412ppi باشد، مقداری که از 401ppi آی‌فون 7 پلاس بیش‌تر است.

از آن‌جایی‌که اپل تنها قرار است یک آی‌فون 8 عرضه کند، شما کدام اندازه را ترجیح می‌دهید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH