اکسپریا Z5

کاربران گوشی اکسپریا Z5 از بروز مشکلاتی تازه پس از به‌روزرسانی به اندروید نوقا خبر می‌دهند

کمپانی سونی اواخر ماه ژوئن انتشار به‌روزرسانی اندروید نوقا نسخه 7.1.1 را برای گوشی‌های اکسپریا Z5 و +Z3 و تبلت Z4 آغاز کرده بود که این آپدیت علاوه‌بر بهبود‌ عملکرد، چند ویژگی نرم‌افزاری جدید را نیز به این محصولات اضافه می‌کرد. اما اکنون به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی آن‌طور که سونی برنامه‌ریزی کرده بود برای همه کاربران مفید نبوده و برخی از صاحبان گوشی اکسپریا Z5 را با مشکلاتی جدی مواجه ساخته است.

کاربرانی که تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفته‌اند، بیان می‌کنند که پس از دریافت و نصب این آپدیت، شاهد کندی عملکرد این اسمارت‌فون در بخش‌های مختلف، افزایش دمای گوشی، کرش کردن و ریستارت‌های متعدد بوده‌اند.

اکسپریا Z5

البته به‌نظر می‌رسد راه‌حلی موقتی برای این مسئله ذکر شده و در برخی موارد این مشکل را مرتفع کرده است. اگر شما هم جزو قربانیان این معضل هستید برای رهایی از آن کافیست از منوی تنظیمات اپلیکیشن Movie Creator را به‌طور کامل غیر فعال کنید. سپس با ورود به بخش Safe Mode اکسپریا Z5 و راه‌اندازی مجدد این تلفن‌هوشمند، مشکلات عنوان شده، برطرف خواهند شد. لازم به ذکر است برای وارد شدن به بخش Safe Mode باید دکمه پاور را نگه‌داشته و سپس از منویی که نمایش داده می‌شود، گزینه Restart را برای مدت بیشتری لمس کنید. البته همان‌طور که گفتیم این راه‌حل تنها در برخی از مدل‌های این گوشی راه‌گشا بوده است و سونی هنوز بیانیه رسمی درباره حل این معضل منتشر نکرده و فعلا باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH