احتمال رونمایی از اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ در 12 مرداد

اگرچه این روزها تمامی‌علاقه‌مندان به محصولات هوشمند چشم به‌راه کنفرانس یکم شهریور سامسونگ یعنی زمان رونمایی از جدیدترین عضو سری نوت موسوم به گلکسی نوت 8 هستند، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای در حال تدارک مراسمی‌ دیگر برای معرفی اسمارت‌فون تاشوی قدرتمند خود در سال 2017 است.

مراسمی‌ که براساس اطلاعاتی که امروز در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، قرار است در سوم آگوست (12 مرداد) برگزار شود. همانطور که مشاهده می‌کنید این تصویر توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که در آن به معرفی گوشی تاشوی سامسونگ در تاریخ ذکر شده، اشاره دارد. این گوشی که هنوز نام دقیق آن اعلام نشده، با شماره مدل SM-G9298 در فضای وب شناخته می‌شود و اخیرا مورد توجه بسیاری از منابع افشاگر اطلاعات محصولات هوشمند قرار گرفته است به‌طوری‌که روز گذشته، اولین رندر منتسب به آن از دل فضای مجازی سربرآورد.

اما در خصوص ویژگی‌های احتمالی این گوشی تاشو می‌توان به مواردی همچون دو صفحه نمایش 4.2 اینچی (یک نمایشگر داخلی و یک نمایشگر بیرونی)، پردازنده اسنپدراگون 821، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 2300 میلی‌آمپری، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

بااین‌حال، سامسونگ هنوز واکنشی در قبال انتشار این خبرها و یا بهتر بگوییم شایعات از خود نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که در طی یکی دو روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چه میزان از این اطلاعات تایید و یا رد خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH