مشخصات نوکیا 9 با اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی در بنچمارک AnTuTu فاش شد

بازار شایعات و اخبار متعدد درباره گوشی‌ هوشمند نوکیا 9 داغ است. پیش‌ از این مشخصاتی از نوکیا 9 در بنچمارک GFXBench منتشر شده بود و به‌تازگی نیز در بنچمارک دیگری با نام AnTuTu اطلاعات جدیدتری از این گوشی با کد رمز TA-1052 منتشر شده است.

در اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک آمده است که این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 835 بهره می‌برد که با فناوری 10 نانومتری کوالکام ساخته شده و در خود تراشه گرافیکی آدرنو 540 را دارد که پیش از این در گلکسی S8 نیز از آن استفاده شده بود. در کنار این پردازنده شاهد رم 4 گیگابایتی هستیم و این بدین معناست که احتمالا این مدل پرچم‌داری قدرتمند خواهد بود.

نوکیا 9

علاوه‌بر اطلاعات سخت‌افزاری در بنچمارک AnTuTu، اشاره‌ شده که صفحه‌ نمایش نوکیا 9 رزولوشن 2560 در 1440 خواهد داشت. هرچند درباره اندازه صفحه‌نمایش صحبتی نشده، اما شایعات خبر از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی حکایت دارد.

این گوشی به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز بوده و اطلاعاتی نیز درباره دوربین این تلفن هوشمند منتشر شده که وجود دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را تایید می‌کند.

اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک منبع قابل قبولی برای قضاوت نوکیا 9 نیست و تا اعلام رسمی این کمپانی و رونمایی آن در 25 مرداد (16 اوت) باید منتظر ماند و دید چه اخبار دیگری از این گوشی نوبرانه منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH