بهترین شارژر بی‌سیم بازار در رنج‌های قیمتی مختلف (مرداد 96)

گجت‌های جدید کم‌کم وارد بازارها می‌شوند و کاربران را جذب خود می‌کنند. آن‌ها بسیار زیبا و لوکس هستند و همین‌طور گران‌ قیمت. ولی خب٬ تروتازه‌ترین دیوایس‌ها به پول خرج‌کردن نیز نیاز دارند. شارژرهای بی‌سیم یکی از همین‌ها هستند. اگر از سیم و کابل‌های اضافی خسته شده‌اید و از دست‌ و‌ پاگیر بودن آن‌ها بیزارید٬ پس سمت این دستگاه‌های مدرن بیابید. تنها گوشی را روی صفحه می‌گذارید و بعد تمام! موبایل درحال شارژشدن است. اما بازار بسیار شلوغ و پر از برندهای پرزرق و برق است. اگر می‌خواهید که یکی از همین بشقاب‌های فلزی را خریداری نمایید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.


1- شارژر بی‌سیم نیلکین مدل کزی MC1

اگر از دیوایس‌های چندمنظوره خوش‌تان می‌آید و دوست‌ ندارید که دستگاهی فقط یک کارایی داشته باشد٬ پس این مدل را (حتما) دربین گزینه‌های‌تان جای دهید. چراکه این محصول از کمپانی خوش‌نام نیلکین هم یک شارژر وایرلس است و هم یک اسپیکر بلوتوث. بلی! شما می‌توانید آهنگ گوش دهید و همزمان گوشی‌تان را نیز شارژ نمایید. همچنین به کاربر این امکان داده شده است تا درصورت لزوم٬ از طریق کابل یو‌اس‌بی اقدام به شارژ اسمارت‌فون خود کند.

ضمنا این دستگاه به ساعتی دیجیتال برروی بدنه خود مجهز شده است. پس از این محصول می‌توانید٬ به عنوان یک ساعت رومیزی نیز بهره ببرید و درکنارش کلی کار دیگر هم انجام دهید. MC1 از میکروفونی قدرتمند سود می‌برد. پس شما قادر هستید که به تماس‌های‌تان پاسخ دهید٬ بدون آن‌که موبایل خود را از روی صفحه شارژر بردارید. ناگفته نماند که کاربر می‌تواند از چند طریق (با این دیوایس) موزیک گوش بدهد. ظاهر لوکس و جذاب این مدل نیز سبب شده تا در کنجی بدرخشد و زینت‌بخش خانه‌تان باشد. این محصول می‌تواند٬ بهترین گجت چندکاره برای منزل شما باشد و همیشه یار و یاورتان باقی بماند. ابعاد MC1 هم دست و پاگیر نیست و در گوشه‌ای جای می‌گیرد.

حدود قیمت: سیصد هزار تومان


2- شارژر بی‌سیم سامسونگ مدل Convertible Charger

سامسونگ بعد از مجهزکردن پرچمدارانش به فن‌آوری Qi به تنهایی دست به ساختن یک بشقاب لوکس زد! این برند چند مدل از شارژرهای وایرلسی خود را عرضه کرد که هرکدام جداگانه به فروش می‌رسیدند. اما این محصول جدیدترین شارژر بی‌سیم از سامسونگ است و از پرچمداران این شرکت نیز (گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس) و نسل‌های قبلی و هرموبایلی که از این تکنولوژی برخوردار باشد٬ پشتیبانی می‌کند. اما این‌بار تغییراتی در ظاهر پدید آمده. حالا به شما این امکان داده شده است که با تغییر زاویه پد٬ گوش‌تان را به‌صورت افقی و عمودی روبه‌روی چشمان‌تان قرار دهید و همزمان با موبایل در بهترین حالت٬ کار کنید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید٬ پرچمداران 2017 سامسونگ را در عرض 2 ساعت شارژ کنید که سریع‌تر از نسل‌های گذشته است. با استفاده از این مبلمان شیک و پیک از شر کابل‌ها خلاص می‌شوید و دیگر میزکارتان با حجم زیادی از سیم‌ها محاصره نمی‌گردد. ضمنا این دیوایس بشقاب‌مانند٬ بسیار باریک و بادقت طراحی شده است و از همان اول می‌فهمید که دست‌رنج شرکتی پرآوازه و کارکشته است.

حدود قیمت: دویست و بیست هزار تومان


3- شارژر بی‌سیم سونی مدل WCH10

این محصول از هر موبایلی و دستگاهی که از فن‌آوری Qi سود می‌برد٬ پشتیبانی می‌کند. یعنی شما می‌توانید هر گجتی را روی این صفحه قرار دهید و بعد آن شارژ می‌شود. ابعاد و وزن این مدل بسیار جمع و جور و باریک است و در گوشه‌ای (بدون هیچ مزاحمتی) به کارش ادامه می‌دهد. اگر هم آن را درحالت استندبای قرار دهید٬ مقدار کمی برق مصرف می‌کند و مانند دیگر رقیبانش پرمصرف و شکمو نیست! همچنین کمپانی سازنده یک نشانگر ال‌ای‌دی هم در کناره این دیوایس کار گذاشته است تا با یک نگاه٬ دریابید که موبایل (یاهرچیز دیگری) درچه وضعیتی است.

خوشبختانه برند سونی ولتاژ این محصول را مانند خیلی از بهترین‌های بازار در مقداری نرمال نگه داشته است. ناگفته نماند که ولتاژ خروجی مقداری بسیار عالی است و موبایلی با چند هزار میلی‌آمپر را کم‌و‌بیش در عرض 2 ساعت کاملا شارژ می‌کند. ظاهر این مدل هم بسیار لوکس و در اطراف خود نواری نقره‌ای رنگ دارد که در زمان تابش نور٬ درخشش چشم‌گیر را به نمایش می‌گذارد. صفحه رویی هم مشکی‌رنگ بوده و ظاهری یک‌دست و بشقاب‌مانندی دارد.

حدود قیمت: صد و سی هزار تومان


4- شارژر بی‌سیم استروم مدل CW100

بهترین شارژر بی‌سیم

وزن کم و کیفیت ساخت عالی این دستگاه٬ سبب شد تا خیلی از کاربران CW100 را دربین گزینه‌های خرید جای دهند. چراکه دست‌ و پا گیر نیست و همچنین حمل و نقلش (به لطف وزن کم آن) به آسانی آب‌خوردن است. مقدار ولتاژ خروجی و ورودی 5 ولت است و در این رنج قیمتی بسیار عالی نیز به‌نظر می‌رسد. ضخامت کم محصول هم موجب می‌شود تا (تقریبا) درهر جایگاهی جای بگیرد و به سرعت برق و باد جابه‌جا شود. همچنین کمپانی سازنده یک نشانگر ال‌ای‌دی هم در حاشیه این دیوایس کار گذاشته است تا با کمک آن بتوانید٬ از وضعیت شارژ موبایل خود باخبر شوید.

برند استروم دورتادور CW100 را با یک لبه پلاستیکی پوشانده‌ تا اسمارت‌فون یا هردستگاه دیگری از کناره‌های این شارژر وایرلسی لیز نخورد. درجعبه این مدل یک کابل یواس‌بی گنجانده شده تا کاربر قادر باشد که از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی پد را به برق شهری متصل کند. هرزمان و مکان باید به میزان ولتاژ خروجی دقت کنیم تا دیوایس‌ دوست‌داشتنی‌مان آسیبی نبیند. توجه داشته باشید که برای استفاده از موبایل باید از شارژری با شدت 1 آمپر و برای تبلت‌ها باید از شارژری با شدت 2 آمپر استفاده کنید.

حدود قیمت: نود هزار تومان


5- شارژر بی‌سیم نیلکین مدل Magic Disk III

بهترین شارژر بی‌سیم

اولین و آخرین محصول لیست ما از شرکت خوش نام نیلکین است. این مدل ظاهری دلربا و چرم‌مانند دارد که دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. ضمنا این محصول می‌تواند٬ لوازم فلزی (دسته‌کلید و سکه) را از اسمارت‌فون‌تان تشخیص دهد تا بی‌جهت داغ نشود و انرژی مصرف نکند. همچنین شرکت سازنده یک نشانگر ال‌ای‌دی هم در حاشیه این دستگاه کار گذاشته تا کاربر از وضعیت شارژ موبایل خود باخبر شود. ناگفته نماند که همین چراغ قابلیت هشدار را نیز دارد و قادر است که به شما درصورت لزوم هشدار دهد. اطراف این محصول را نواری فلزی پوشانده است که ترکیب آن با پلاستیک چرم‌مانند٬ عالی شده و ظاهری هم کلاسیک و هم مدرنیته به آن بخشیده است.

حدود قیمت: هشتاد هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH