گلکسی نوت 8

تصاویر پس‌زمینه گلکسی نوت 8 در اختیار علاقمندان قرار گرفت

فقط چند هفته تا زمان رونمایی از گلکسی نوت 8 باقی مانده ولی در همین روز‌های آخر هم اطلاعات فاش شده دست از سر این اسمارت‌فون برنمی‌دارند. اخیرا تصاویر زمینه پرچمدار سری نوت سامسونگ در فضای اینترنت پخش شده است.

تاکنون پنج عدد از تصویرهای زمینه گوشی نوت 8، در اینترنت فاش شده که متاسفانه هیچ‌ والپیپر جدیدی در میان آن‌ها وجود ندارد و در حقیقت این عکس‌ها با مجموعه‌ای که در گلکسی S8 و S8 پلاس دیدیم، مطابقت دارد. اگر به این عکس‌ها دقت کنید، متوجه خواهید شد که در دو عدد از این تصاویر یک عدد هشت بزرگ درست در میانه آنها خودنمایی می‌کند و بقیه تصاویر هم واقعا جذاب و خوب هستند.

سامسونگ برای این تصاویر زمینه رزولوشن 2560 در 2560 را درنظر گرفته در‌حالی‌که اگر نگاهی به نمایشگر این اسمارت‌فون بیندازیم، درمی‌یابیم که بهتر بود برای کیفیت بیشتر از رزولوشن 2960 در 2960 استفاده می‌شد. البته جزییات نحوه فاش شدن این عکس‌ها در دسترس نیست به همین خاطر ممکن است این والپیپرها پس از تغییر سایز در فضای وب منتشر شده باشند. چندی پیش نیز رنگ‌های مختلف گلکسی نوت 8 و عکس‌هایی واقعی از جدیدترین کهکشانی این غول کره‌ای فاش شده بود.

همچنین باید عنوان کرد که این عکس‌ها، همه تصاویر زمینه گلکسی نوت 8 نبوده ولی آن‌ها نشان می‌دهند که در این پرچمدار با چه نوع والپیپرهایی روبرو هستیم. به عنوان یادآوری، این گوشی به احتمال زیاد دارای نمایشگری 6.3 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن +QHD خواهد بود و همچنین باید افزود که گلکسی نوت 8 از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قلب تپنده این دستگاه هم در بازار برخی کشورها تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 8895 و در بقیه بازارها تراشه اسنپ‌دراگون 835 خواهد بود. در ضمن سامسونگ برای سیستم‌عامل این پرچمدار از اندروید نوقا استفاده کرده و این گوشی به‌صورت رسمی در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) پرده‌برداری خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH