آموزش اضافه کردن لوکیشن به استوری در اینستاگرام

اینستاگرام روزبه‌روز در آپدیت‌های جدید، ویژگی‌های تازه‌ای را به بخش‌های مختلف اپلیکیشنش اضافه می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت افزودن لوکیشین یا همان مکان فعلی شما به استوری در این برنامه است. امکان افزودن لوکیشن در اینستاگرام، پیش از این تنها مربوط به پست‌های معمولی بود و تنها آن‌ها می‌توانستید لوکیشن اضافه کنید.

اما این بار با این ویژگی شما قادر خواهید بود تا با هر استوری که در اینستاگرام می‌گذارید، لوکیشن فعلی‌تان را هم به آن اضافه کنید. اضافه شدن لوکیشین به‌صورت یک برچسب اضافی بر روی تصویرتان بوده و بازدیدکنندگان با کلیک بر روی آن می‌توانند توسط نقشه به آن دسترسی داشته باشند.

برای این که برای استوری‌ خود لوکیشین تعیین کنید، مراحلی را که در ادامه قرار داده‌ایم، دنبال کنید:

  1. اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
  2. برنامه را باز کنید و با سوایپ به سمت راست وارد منوی استوری‌ شوید.

  1. استوری خود را که می‌تواند عکس، فیلم و یا تصویر متحرک باشد، از گالری و یا برنامه دوربین ثبت کنید.
  2. بعد از انتخاب استوری مورد نظر، مشخص کردن افکت و اعمال سایر تغییرات، بر روی آیکونی که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک کنید.

  1. در صفحه باز شده، بر روی تصویری که باعنوان Location مشخص شده کلیک کنید.

  1. در صفحه بعدی نام مکان مورد نظرتان را وارد کنید و از لیست نمایش داده شده محل مورد نظر را انتخاب کنید. انتخاب محل می‌تواند مثلا به‌صورت “Part café” باشد.

  1. بعد از انتخاب محل، نام آن به صورت یک تگ بر روی تصویر استوری شما ظاهر می‌گردد. شما می‌توانید تگ لوکیشین را به راحتی کوچک‌ و بزرگ کنید و یا محل قرارگیری آن را در تصویر تغییر دهید. همچنین با کلیک بر روی آن می‌توانید رنگ آن را به صورت سفید در بیاورید.

  1. پس از قرار دادن تگ لوکیشن، بر روی Your Story کلیک کنید تا استوری شما در اینستاگرام پست شود. در آخر بازدیدکنندگان استوری شما با کلیک بر روی تگ لوکیشن، به محل مشخص شده دسترسی خواهند داشت.

نظر شما در رابطه با این ویژگی اینستاگرام چیست؟ آیا آن را کاربردی می‌دانید؟

2 در مورد “آموزش اضافه کردن لوکیشن به استوری در اینستاگرام”

  1. آقای عباسی چطوری میشه تویه استوری لینک گذاشت؟ برای من این قابلیت رو
    راهکاری هست بشه اضافه کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH