به‌روزرسانی اندروید O برای گوشی‌ ارزان قیمت نوکیا 3 تایید شد

امروزه دنیای بزرگ گوشی‌های هوشمند چنان گسترش‌ یافته که شما به‌عنوان یک مشتری به‌راحتی می‌توانید یک اسمارت‌فون اندرویدی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید که شاید ویژگی‌ها و عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشته باشد ولی برای کارهای روزمره و نیازهای شما قابل‌قبول است.

درواقع منظور یک گوشی ارزان‌قیمت است که نظرات منفی کمی از آن موجود بوده و از یک برند خوش‌نام و باسابقه درخشان باشد، این محصول انتظار می‌رود که کمبود ساپورت نرم‌افزاری نداشته باشد.

کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون‌ها سرمایه هنگفت خود را در زمینه گوشی‌های سطح پایین هزینه نمی‌کنند. بنابراین، بودجه اصلی بر روی تولید سری از مدل‌های بعدی بوده و ساخت قطعات براساس آخرین نسخه‌های به‌روزرسانی شده اندروید نیست.

نوکیا 3

بااین‌حال، HMD، کمپانی که در پشت پرده حمایت‌کننده گوشی‌های نوکیا است، به‌نظر می‌رسد که قصد شکستن و تغییر در چنین رویه‌ای دارد. رویه قدیمی نوکیا یک مانع در مقابل اندروید بود اما نوکیا جدید به یکی از طرفداران اندروید مبدل گشته است.

این تغییر سیاست همانند همتای خود موتورولا بوده که با یک رابط کاربری خوب و به‌روزرسانی به‌موقع به موفقیت‌های بزرگی دست‌ یافت. هفته پیش این کمپانی فنلاندی تایید نمود که ارزان‌ترین محصولش ،نوکیا 3، یکی از مدل‌هایی است که در آن آخرین نسخه اندروید یعنی 7.1.1 به‌روزرسانی خواهد شد. همچنین چند روز پیش، مدیر تولید کمپانی HMD به یک کاربر شخصی در توییتر پاسخ داد و تایید نمود که گوشی‌های میان‌رده اندروید O را در آینده خواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH