لنوو K8 Note به صورت رسمی معرفی شد

لنوو به‌صورت رسمی از اسمارت‌فون جدید خود به نام K8 Note رونمایی کرد. فروش این اسمارت‌فون انحصارا از طریق آمازون هند خواهد بود و از تاریخ 18 آگوست آغاز می‌شود.

لنوو K8 Note از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده خواهد کرد که توسط یک شیشه 2.5D محافظت می‌شود. نمایشگر مورد استفاده در این نسخه دقیقا مشابه با مدل معرفی شده در سال گذشته است. پردازنده به‌کار رفته در لنوو K8 Note مدیاتک هلیو X23 خواهد بود که نشان از قدرت پردازشی بالای این هندست دارد. مشخصات این چیپ‌ست موجب می‌شود لنوو K8 Note حداقل روی کاغذ قوی‌ترین اسمارت‌فون در محدوده قیمتی خود باشد. این اسمارت‌فون از 3 یا 4 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد و به 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

لنوو K8 Note

در بخش پشتی لنوو K8 Note می‌توانیم یک دوربین دوگانه را مشاهده کنیم، این دوربین از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی استفاده می کند، هدف از قرار دادن سنسور دوم در این اسمارت‌فون ثبت تصاویر با پس زمینه تار است. در بخش جلویی این اسمارت‌فون نیز می‌توانیم یک سنسور 13 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم.

درست همانند لنوو K6 Note، در K8 Note نیز از یک باتری 4000 میلی‌آمپری استفاده شده است که این‌بار از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. این اسمارت‌فون در حال حاضر از اندروید 7.1.1 استفاده می‌کند که در آینده‌ای نزدیک به نسخه‌های جدیدتر به‌روزرسانی خواهد شد. لنوو K8 Note در نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 203 دلار و در نسخه 64 گیگابایتی که با 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود با قیمت 219 دلار عرضه خواهد شد. فبلت جدید لنوو در دو رنگ طلایی و مشکی به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH