گلکسی نوت 8

ممکن است گلکسی نوت 8 به نمایشگر حساس به فشار مجهز شود

مسلما همه عاشقان تکنولوژی زمانی را که اپل برای اولین‌بار در آی‌فون‌های خود از سنسور اثر انگشت استفاده کرد، به‌خاطر دارند، این قابلیت آن‌قدر مفید و جذاب بود که به سرعت ‌کمپانی‌های مختلف نیز اسمارت‌فون‌های خود را به اسکنر اثر انگشت مجهز نمودند. حال بعید نیست که همین سناریو دوباره برای قابلیت Force Touch اپل یا نمایشگر حساس به فشار تکرار شود چراکه طبق شایعات اخیر، احتمال دارد که سامسونگ اولین گام را برای بهره‌برداری از این قابلیت برداشته و گلکسی نوت 8 را با این ویژگی جذاب همراه کند.

هرچند هنوز مشخص نیست که این ادعا حقیقت داشته باشد ولی در صورت استفاده سامسونگ از این ویژگی، مطمئنا به عنوان وجه تمایز خاصی برای گوشی گلکسی نوت 8 نسبت به دیگر محصولات اندرویدی محسوب خواهد شد. طبق اطلاعات فاش شده از یک سرمایه‌گذار، کره‌ای‌ها قصد دارند پرچمدار جدید خود را به صفحه‌نمایش حساس به فشار مجهز کنند. باتوجه به حذف دکمه هوم در گلکسی S8 و جایگزینی آن با یک بخش کوچک حساس به فشار در نمایشگر این دستگاه، شاید این غول دنیای تکنولوژی این‌بار برای اسمارت‌فون تازه‌اش، ویژگی یاد شده را به‌طور کامل از اپل وام بگیرد.

گلکسی نوت 8

هرچند فارق از به‌کار بردن این ویژگی، با توجه به جزییات ذکر شده درباره نوت 8، مطمئن هستیم که این پرچمدار بدون دکمه هوم و با طراحی شبیه به گلکسی S8 رونمایی خواهد شد. در آخر باید گفت همان‌طور که می‌دانید، انتظار می‌رود که سامسونگ این گوشی را در تاریخ 23 آگوست معرفی کند، بنابراین زمان زیادی برای انتشار جزییات بیشتر باقی نمانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH