صفحه کلید سامسونگ در گوگل‌پلی منتشر شد

صفحه‌کلیدهای بسیار زیادی برای اسمارت‌فون‌ها وجود دارند اما اکثر آن‌ها واقعا خوب نیستند. صفحه کلید سامسونگ بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه بوده اما متاسفانه تنها در اسمارت‌فون‌های تولید شده توسط این کمپانی در دسترس است. سامسونگ به‌تازگی این صفحه کلید را در گوگل‌پلی منتشر کرده است.

متاسفانه هنوز هم تمام کاربران قادر به نصب این صفحه کلید نیستند و تنها کاربرانی می‌توانند آن را دریافت کنند که از اسمارت‌فون‌های سامسونگ استفاده می‌کنند. با‌این‌حال انتشار یک اپلیکیشن سیستمی در گوگل‌پلی می‌تواند این امکان را فراهم آورد که توسعه‌دهندگان به راحتی تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنند و به‌روزرسانی‌ها را سریع‌تر به دست کاربر برسانند.

صفحه کلید سامسونگ از 80 زبان پشتیبانی می‌کند و به ویژگی‌هایی هم‌چون پیش‌گویی کلمه، متون میانبر و تصحیح خودکار مجهز شده است. طراحی این صفحه کلید به‌گونه‌ای بوده که هنگام استفاده از حالت‌هایی هم‌چون حالت خودرو، سامسونگ DeX و یا کاورهای مجهز به کیبورد به‌صورت خودکار بهینه می‌شود. هم‌چنین استفاده از کیبوردهای فیزیکی به وسیله کیبورد سامسونگ امکان‌پذیر است.

از دیگر قابلیت‌های کیبورد سامسونگ می‌توان به تشخیص دست‌خط، کیبورد شناور، صفحه کلید بهینه شده برای استفاده با یک دست و صفحه کلید تقسیم شده اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH