تصاویر و اطلاعات ایسوس ذن‌فون 4 سلفی و ذن‌فون 4 سلفی پرو منتشر شد

ایسوس در سال 2015 از یک اسمارت‌فون مخصوص دوستداران سلفی با نام ذن‌فون سلفی رونمایی کرد. این اسمارت‌فون از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش جلویی استفاده می‌کرد. حالا پس از دو سال نوبت به معرفی جانشین این اسمارت‌فون شده است تا پا به عرصه رقابت بگذارد. به تازگی Roland Quandt، لودهنده معروف دنیای تکنولوژیف اطلاعات و تصاویر بسیار باکیفیتی را از ایسوس ذن‌فون 4 سلفی منتشر کرده است. این اسمارت‌فون در دو مدل ذن‌فون 4 سلفی و ذن‌فون 4 سلفی پرو در دسترس خواهد بود.

ایسوس ذن‌فون 4 سلفی از یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع IPS بهره می‌گیرد که وضوح آن 1280 در 720 پیکسل است. این هندست از چیپست اسنپدراگون 430 با کلاک 1.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند و درست همانند شیائومی ردمی 4X از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد. ایسوس ذن‌فون 4 سلفی از سه دکمه خازنی در زیر نمایشگر استفاده می‌کند که یکی از آن ها میزبان سنسور اسکنر اثر انگشت نیز خواهد بود. کلیدهای پاور و تنظیم حجم صدا در بخش راست اسمارت‌فون و سینی کارت حافظه و سیم کارت در لبه سمت چپ دستگاه قرار گرفته است.

این نسخه استاندارد از یک دوربین دوگانه در بخش سلفی استفاده می‌کند که یک سنسور آن 20 مگاپیکسلی و سنسور دوم 8 مگاپیکسلی خواهد بود. اگرچه هدف از قراردادن سنسور دوم مشخص نیست اما فرض را بر آن می‌گیریم که سنسور ضعیف‌تر مسئولیت ثبت عمق تصاویر را بر عهده دارد. این سنسور با یک فلاش LED همراهی می‌شود تا وظیفه ثبت تصاویر را در محیط‌های گوناگون به خوبی به انجام برساند. در بخش پشتی نیز می‌توانیم یک سنسور 16 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که طراحی مربعی شکل ذن‌فون 3 را به ارث برده است.

این اسمارت‌فون از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از مموری کارت نیز به‌صورت اختصاصی موجود خواهد بود. ذن‌فون 4 سلفی 144 گرم وزن دارد و ضخامت آن به 7.85 میلی‌متر می‌رسد. تولید نیروی این مجموعه سخت‌افزاری را یک سلول باتری 3000 میلی‌آمپری برعهده دارد.

نسخه پرو این اسمارت‌فون ظاهری مشابه با نسخه پایه دارد اما مشخصات آن متفاوت خواهد بود. این هندست از نمایشگری 5.5 اینچی از نوع امولد استفاده می‌کند که وضوح ان فول اچ‌دی است.

دوربین جلوی این نسخه از دو سنسور 24 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است، دو سنسور درنظر گرفته شده در این هندست برای دوربین سلفی در سمت راست قرار گرفته‌اند و یک فلاش LED در سمت چپ تعبیه شده است. در بخش پایینی نمایشگر هنوز می‌توانیم دو کلید خازنی و سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کلید هوم را مشاهده کنیم. دوربین اصلی ذن‌فون 4 سلفی پرو هم‌چنان 16 مگاپیکسلی است اما ممکن است از یک سنسور متفاوت با نسخه استاندارد استفاده شود.

سایر مشخصات این مدل تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد با این تفاوت که وزن به 145 گرم افزایش یافته است و ضخامت دستگاه به 7 میلی‌متر رسیده است. نسخه استاندارد ذن‌فون 4 سلفی با قیمت 352 دلار و نسخه پرو با قیمت 468 دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH