آسفالت 8؛ تجربه جدیدی از رانندگی به‌دست آورید!

gameloft-asphalt-8-airborne-android-ios

شاید سیستم عامل‌هایی مانند آی‌او‌اس اپل و آندروید گوگل، در بعضی موارد با رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی برابری کنند و یا حتی، به‌واسطه عناوین فوق العاده‌ای و نابی همچون آسفالت و مبارزه مدرن، به جایگاه بالاتری دست یافته باشند.

22آگوست زمانی‌است که باید برای معرفی نسخه جدید سری بازی‌های ماشین سواری آسفالت با نام Asphalt 8: Airborne هیجان زده باشید! این زمانی‌است که از هشتمین نسخه از سری بازی‌های محبوب ویدیوئی ماشین سواری، آسفالت برای تلفن‌های هوشمند، رونمایی می‌شود. این اتفاق به تازگی با تایید شرکت  Gameloft به‌وقوع پیوست. Asphalt 8: Airborne برروی سیستم عامل های محبوب آندروید و آی‌او‌اس، با قیمتی در حدود 0.99 دلار عرضه خواهد شد.

1

اگر خیلی خوش‌شانس باشید، می‌توانید با شرکت در قرعه کشی وبلاگ سازنده آسفالت 8، این نسخه را قبل از همه، امتحان نمایید. گیم‌لافت قرار است به قید قرعه، 21 نسخه از جدیدترین بازی ماشین سواری خود یعنی آسفالت 8: هوابرد را، به دارندگان دستگاه‌های آندرویدی و آی‌او‌اس عرضه  نماید. جدیدترین شماره از این فرانچایز، با رعایت و پای‌بندی به اصول گذشته خود و با ارائه گرافیکی زیبا و حیرت آور، ماشین‌های واقعی و گیم‌پلی طبیعی و روان قصد دارد بیش از پیش، بر شهرت Asphalt بیافزاید. آسفالت 8، در کنار پایبندی به اصول گذشته خود، با یک انجین فیزیکی بازسازی شده و به‌کار بردن آلمان‌های جدیدی در گیم‌پلی همچون پرش از روی موانع، قرار است تجربه جدیدی  از عناوین ریسینگ یا ماشین سواری را، به کاربران سیستم عامل‎‌های آندروید و آی‌او‌اس نوید بخشد. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده، از آسفالت 8: هوابرد را مشاهده فرمایید:

22 آگوست منتظر عرضه این عنوان فوق‌العاده باشید…

 

1 در مورد “آسفالت 8؛ تجربه جدیدی از رانندگی به‌دست آورید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH