ساعت مچی هوشمند سامسونگ بدون صفحه نمایش انعطاف پذیر؛ معرفی iWatch اپل تا پایان سال!

galaxy_smartwatch

ساعت مچی هوشمند سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد. با توجه به گفته‌های سایت بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد اولین ساعت مچی هوشمند خود را با نام  Galaxy Gear در چهارم سپتامبر، معرفی نماید. این ساعت مچی هوشمند، به یک صفحه نمایش انعطاف پذیر مجهز نیست، اگرچه سامسونگ کار خود را برروی این تکنولوژی و به‌کار بردن آن در محصولات آینده خود ادامه خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت خود را، در همان روز معرفی نماید.

ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear ، برای مقابله احتمالی با ساعت‌های مچی هوشمند iWatch اپل تا پایان سال عرضه خواهد شد. این ساعت مچی هوشمند به یک برنامه تماس تلفنی، مرورگر وب و یک اپلیکیشن ایمیل مجهز شده است. با تولید ساعت ‌Galaxy Gear از سوی سامسونگ، این تولید کننده به اولین تولیدکنندگان بزرگ وسایل پوشیدنی تبدیل می‌شود. بازار تلفن‌های هوشمند در رنچ گران‌قیمت‌ها پیش از این، با تولید اسمارت فون‌های متعدد اشباع شده و حال باید منتظر یک نبرد تمام عیار در این سوی دیگر از عرصه نبرد؛ بازار ساعت‌های مچی هوشمند باشیم!

از طرف دیگر اپل می‌خواهد، با معرفی ساعت‌های مچی هوشمند خود با نام iWatch، از رقابت‌های وسایل پوشیدنی در بین تولیدکنندگان عقب نماند. کوپرتینو گفته یک تیم مونتاژ متشکل از 100 نفر طراح را، برای تولید این محصول جمع آوری کرده است.

6 در مورد “ساعت مچی هوشمند سامسونگ بدون صفحه نمایش انعطاف پذیر؛ معرفی iWatch اپل تا پایان سال!”

  1. تا جایی که یادمه سونی اولین تولید کننده بوده و سام و اپل نمیتونن بعنوان اولین خودشون رو معرفی کنند

  2. من عاشق گجت های پوشیدنی هستم و پول هم دارم یک ساعت بخرم اما. نمیدونم ساعت سونی بهتره یا سامسونگ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH