مدل جدیدی از تبلت 8 اینچی Galaxy Tab E سامسونگ مجوز وای‌فای را دریافت کرد

علاقه‌مندان به محصولات هوشمند و به‌طور خاص، گجت‌های کمپانی سامسونگ حتما به‌یاد دارند که این شرکت کره‌ای در آغازین ماه‌های سال گذشته میلادی، تبلت جدیدی را تحت عنوان Galaxy Tab E 8.0 رونمایی و روانه بازار کرد.

محصولی که با شماره مدل SM-T375 شناخته می‌شد و ویژگی‌هایی همچون نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 800 در 1280 پیسکل، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 410 با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز، تراشه گرافیکی آدرنو 306، رم 1.5 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه و سیستم عامل اندروید 5.1 را در دل خود جای داده بود. همچنین، دوربین پشتی این تبلت از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد و در قسمت جلویی نیز از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده شده بود.

حال به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از مدل جدیدی از این تبلت است. مدلی که باتوجه به اطلاعاتی که امروز فاش شده، توانسته مجوز وای‌فای برای ورود به بازار را کسب کند. شماره مدل‌هایی در این اسناد به چشم می‌خورند شامل T385S، SM-T385K و SM-T385L می‌شوند. همچنین، در این فهرست آمده که مدل جدید Galaxy Tab E 8.0 به وای‌فای 802.11 a/b/g/n 2.4GHz-5GHz و سیستم عامل اندروید 7 نوقا مجهز خواهد بود.

سابقه نشان داده که اغلب مدل‌هایی که مجوز وای‌فای را دریافت می‌کنند، چیزی تا رونمایی از آن‌ها باقی نخواهد ماند و از این‌رو، پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نه‌چندان دور، طرفداران تبلت‌های سامسونگ، گزینه جدید و البته به‌روزتری را برای خرید، پیش روی خود داشته باشند.

Galaxy Tab E

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH