سونی موبایل، اسپانسر استارتاپ ویکند تهران!

Sony-Xperia-LT25i-Tsubasa

از چهارشنبه عصر، سمینار استارتاپ ویکند که یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست و در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد، امسال نیز در تهران در روزهای 23، 24 و 25 مرداد ماه برگزار شد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم آمدند و طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کردند، گروه تشکیل دادند و هر گروه ایده ای را اجرا کرد.

افراد شرکت کننده در این رویداد تقریبا 120 نفر بودند.

شرکت سونی موبایل نیز به عنوان یکی از حامیان استارتاپ ویکند در این مراسم حضور داشت. این شرکت با هدف حمایت از ایده پردازان و تولیدکنندگان اپلیکیشن در حوزه موبایل پا به این عرصه نهاد و جدیدترین محصول خود یعنی Xperia Z Ultra را در اختیار شرکت کنندگان برای اجرای اپلیکشن های آن ها در اخنبارشان گذارد.

از ویژگیهای اصلی این تلفن هوشمند فوق باریک می توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی TRILUMINOS™ Display و موتور پردازش تصویر X-Reality، ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار و ضربه و همچنین پردازشگر چهار‌ هسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™ 800 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتزی اشاره کرد. کمپانی سونی قرار است برای اولین بار و در این مراسم از این تلفن فوق هوشمند خود پرده برداری کند و آن را در اختیار کارآفرینان قرار دهد.

3 در مورد “سونی موبایل، اسپانسر استارتاپ ویکند تهران!”

  1. ایمان عزیزی

    این استارت آپ ها چطوری هستن؟ باید عضو باشیم و دعوتمون کنند یا میشه بدون دعوت هم رفت؟

    1. تو هز دوره که برگزار میشه با مراجعه به سایت register.startupweekend.ir که درحال حاضر بسته هست و با پرداخت مبلغ کمی که بابت هزینه پذیرایی و … هست و انتخاب یکی از زمینه ها میتونید ثبت نام کنید
      زمینه ها هم معمولا برنامه نویس، طراح و دارنده ایده (اسمش یادم نمیاد الان اما یه کسی که ایده برای شروع کار داره) هستش که با اینها ثبتنام میکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH