چگونه ویژگی Live Photos را در آی‌فون فعال و غیرفعال کنیم؟

ویژگی Live Photos یکی از نوآوری‌های جذاب اپل به شمار می‌رود. اگرچه این ویژگی در ثبت حس یک عکس با تبدیل آن به ویدیو موفق ظاهر شده؛ اما تصاویر ثبت شده در این حالت حجم نسبتا بیشتری در برابر تصاویر عادی خواهد داشت.
اگر خیلی تمایل به استفاده از این قابلیت آی‌فون خود ندارید، بهتر است آن را غیرفعال کنید. اگر می‌خواهید از تبدیل شدن تصاویرتان به Live Photos خودداری کنید با ادامه این مقاله همراه ما باشید.
ابتدا اپ دوربین را باز کنید. در بالای صفحه آیکونی مانند یک سیبل تیراندازی مشاهده می‌کنید که نشان‌گر ویژگی Live Photos است. اگر این آیکون رنگ زرد را نشان می‌دهد به معنی فعال بودن این ویژگی است و اگر این آیکون به رنگ سفید است، این ویژگی در وضعیت غیرفعال به سر می‌برد.

برای فعال یا غیرفعال کردن این حالت آیکون آن را لمس کنید.

به‌طور پیش‌فرض، iOS فعال یا غیرفعال بودن این ویژگی در آخرین استفاده شما از دوربین را به خاطر می‌سپارد. در غیر این صورت، شما می‌توانید قبل از خاموش کردن این حالت در اپ دوربین، در دستگاه خود به مسیر Settings > Photos & Camera > Preserve Settings رفته و مطمئن شوید ویژگی Live Photos فعال است. اگر این ویژگی در این قسمت فعال نباشد، آی‌فون شما بعد از هربار خروج از اپ دوربین به‌طور خودکار این حالت را فعال می‌کند.

به همین سادگی دیگر لازم نیست نگران اشغال فضای با ارزش آی‌فون خود باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH