طرف‌های دعوی که علیه گلکسی نوت 7 شکست خوردند، هنوز به دنبال فرجام خواهی هستند

اگر به قبل از ماه آوریل 2017 بازگردیم، سامسونگ هنوز هم برنامه تعویض را برای گوشی آتشین خود یعنی فبلت گلکسی نوت 7 ادامه می‌داد. این برنامه شامل برگرداندن پول یا پیشنهاد دادن محصول S7 Edge به کسانی بود که گوشی خود را به شرکت تحویل داده بودند.

این معاوضه کاملا عادلانه و دقیق بوده، اما تعدادی از مردم که به‌عنوان یک گروه دعوی علیه سامسونگ در دادگاه سازمان‌دهی شده‌اند، می‌گویند باز پس دادن پول و یا تعویض آن با یک گوشی دیگر به حد کفایت نمی‌تواند از آنان به دلیل ضررهایی که این محصول در زمینه مالی و زمان به آن‌ها وارد نموده است را جبران نماید.

آن‌ها به دنبال مبلغ کلی 935 میلیون وون کره (815 هزار دلار آمریکا) بودند تا بتوانند به‌عنوان جبران خسارت از سامسونگ دریافت کنند. اما در 9 آگوست دادگاه اعلام نمود که این روش قانونی نبوده و باید تغییر کند. این حکم کاملا به نفع اقدامات سامسونگ شد و فراخوان جمعی برای گوشی‌های گلکسی نوت 7، کافی دانسته شد.

گلکسی نوت 7

براساس حکم جدید دادگاه، سامسونگ باید 4.3 میلیون گلکسی نوت 7 را جمع‌آوری نموده، غیر فعال کرده و پول آن‌ها را بپردازد. در حدود یک‌دهم از این گوشی‌ها در کره جنوبی فروخته‌ شده و دفتر وکالت Harvest Law Office از این موقعیت سو استفاده نموده و صاحبان قبلی را در یک گروه به‌عنوان طرف دعوی در مقابل کمپانی سامسونگ سازمان‌دهی نموده است.

یکی از وکلای این شرکت اذعان داشت: “ما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا برای تصمیم دادگاه درخواست فرجام کنیم.” البته دادگاه با اعمال فشار تسلیم نمی‌شود و همچنین خسارت‌های غیرمالی که از سوی این گروه اعلام شده می‌تواند بسیار کمتر باشد.

در هر صورت تمامی نگاه‌ها به سمت گوشی گلکسی نوت 8 است و کمپانی سامسونگ به‌شدت بر روی آن مانور می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH