افشای تصویری از پنل پشتی میزو M6 Note که دوربین اصلی دوگانه این گوشی را تایید می‌کند

شرکت چینی میزو که اخیرا با تولید گوشی‌هایی در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف، خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کرده، قصد دارد تا در 23 آگوست (یکم شهریور) از نسل جدید اسمارت‌فون‌های خود به نام M6 Note رونمایی کند.

چندی پیش، تصویری که نشان‌دهنده پنل جلویی میزو M6 Note بود در فضای وب منتشر شد و امروز نوبت به پنل پشتی این گوشی رسیده تا خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی به سیستم دوربین دوگانه‌ای که به‌صورت عمودی در کنار هم جای گرفته‌اند، مجهز خواهد بود و چهار فلاش LED نیز در بالای ماژول دوربین و بر روی نوار آنتن مشاهده می‌شود.

براساس آخرین شنیده‌ها، میزو M6 Note به پردازنده قدرتمند هلیو P25 و نمایشگر ال‌سی‌دی 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز خواهد بود و یک باتری 4000 میلی آمپری نیز وظیفه تامین انرژی دستگاه را برعهده خواهد داشت. این گوشی در دو مدل عرضه می‌گردد که مدل نخست از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و مدل دوم نیز از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره خواهد برد. قیمت مدل نخست حدود 240 دلار برآورد شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH