بهترین محافظ‌های صفحه‌نمایش برای سامسونگ گلکسی S8 (مرداد 96)

سامسونگ گلکسی S8 یکی از موبایل‌هایی است که باید در نگهداری آن دقت زیادی به‌خرج دهید. همان‌طور که می‌دانید٬ بارزترین ویژگی این محصول نمایشگر باکیفیت و کم‌حاشیه آن است. تکنولوژی آن هم سوپرامولد بوده و از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌ای برخوردار است. برای همین قیمت آن خیلی‌ بالا در نظر گرفته شده و درصد بالایی را از مبلغ کل گوشی به‌ خود اختصاص می‌دهد.

در این نوبت قصد داریم٬ چندین محافظ صفحه‌نمایش معرفی کنیم که مخصوص گلکسی S8 است و به‌خوبی از پنل گران‌ قیمت آن محافظت می‌کند. اگر می‌خواهید با این محافظ‌های جدی و خشن آشنا شوید و یکی از آنان را بخرید٬ پس با ما همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.


1- محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای موکول مدل 3D Glass

محافظ صفحه‌نمایش گلکسی S8

این مدل بهترین محافظی است که می‌توانید برای پرچمدار دوست‌داشتنی خود خریداری کنید. این محصول تمام نمایشگر را می‌پوشاند و گوشه‌های گرد آن را نیز تحت حمایت خود قرار می‌دهد. 3D Glass هیچ‌محدودیت یا مزاحمتی برای سنسورهای متعدد موبایل به‌وجود نمی‌آورد. این ضدخش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و هیچ مشکلی برای لمس گوشی ایجاد نمی‌کند. با بهره‌گیری از این مدل٬ کیفیت و رزولوشن اصلی صفحه‌نمایش حفظ می‌شود. ضخامت این محافظ از شرکت موکول مثال‌زدنی و از دیگر رقیبان متمایز است.

قیمت: هشتاد هزار تومان


2- محافظ صفحه‌نمایش اسپیگن مدل Neo Flex

محافظ صفحه‌نمایش گلکسی S8

اگر مایل هستید که محافظ صفحه‌نمایش‌تان باکلی لوازم جانبی و خرت‌وپرت همراه باشد٬ بهتر است که این مدل را سریعا خریداری نمایید. چراکه درون جعبه این محصول تعدادی وسایل وجود دارد و یقین داشته باشید٬ همه آن‌ها به‌کارتان خواهند آمد. مثلا یک قطعه مستطیل‌شکل یارویاور این محافظ شده تا نصب آن را راحت‌تر کند و قاتل حباب‌ها نیز باشد.

این مدل هیچ‌مشکلی برای سنسورها و دوربین دستگاه به‌وجود نمی‌آورد. حساسیت لمس صفحه‌نمایش هم هیچ‌تغییری نمی‌کند و مانند روز اول سریع و گوش‌به‌فرمان شماست. Neo Flex از تمام لبه‌ها و گوشه‌های گرد نمایشگر محافظت کرده و نمی‌گذارد که آن‌ها کوچک‌ترین آسیبی ببینند.

قیمت: هفتاد و پنج هزار تومان


3- محافظ صفحه‌نمایش سابوی مدل Nano

یکی از نقاط قوت این محافظ خوش‌ساخت٬ 4D بودن آن است. این یعنی از تمام لبه‌ها و گوشه‌های گرد S8 مراقبت می‌کند و ویژگی‌های ضدساییدگی و ضدخش این محصول سبب می‌گردند تا موبایل عزیزتر از جان‌تان کوچک‌ترین آسیبی نبیند. خوشبختانه اثرانگشت نیز روی آن باقی نمی‌ماند و باعث زیباترشدن دیوایس‌ شما می‌شود.

Nano با نمایشگر «بی‌نهایت» گلکسی S8 رابطه خوبی دارد و هیچ‌مشکلی برای کیفیت لمس و رزولوشن صفحه آن ایجاد نمی‌کند. شرکت سابوی درون جعبه این محافظ٬ یک کاور ژله‌ای نیز قرار داده تا کاربران با 1 تیر 2 نشان را بزنند.

قیمت: هفتاد هزار تومان


4- محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای MRYES مدل 3D Glass

این مدل از تمام لبه‌ها و گوشه‌های گرد محافظت می‌کند و مطمئن باشید که هیچ‌مشکلی برای حساسیت لمس و رزولوشن تصویر دستگاه‌تان ایجاد نخواهد کرد. این محصول دشمن لک و چربی است و نمی‌گذارد که کوچک‌ترین اثری از آن‌ها روی نمایشگر باقی بماند. درجه سختی هم 9H است که نشان از دوام بالای 3D Glass دارد. وجود این استاندارد موجب می‌گردد تا هندست‌ زیبای‌تان آن‌چنان آسیبی نبیند و تامدت‌ها مانند روز اول جلوه کند.

قیمت: شصت هزار تومان


5- محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای تمپرد نیلکین مدل CP Plus

این محصول از کمپانی پرآوازه نیلکین است و همان‌طور که می‌دانید٬ لوازم جانبی‌های این برند بسیار باکیفیت و با دوام هستند. این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست و خیلی‌ مرغوب است و هیچ‌مشکلی برای حساسیت لمس و رزولوشن نمایشگر S8 ایجاد نمی‌کند. ضدضربه‌بودن این محصول کاربران را دلگرم می‌کند و دیگر لزومی ندارد که مدام نگران موبایل گران‌قیمت‌شان باشند. ضخامت این محافظ به‌قدری کم است که تغییر محسوسی در ابعاد اسمارت‌فون شما به‌وجود نمی‌آورد. لک و چربی انگشتان نیز اصلا روی این مدل باقی نمی‌ماند و همین باعث می‌شود که ظاهر S8 خراب نشود.

قیمت: چهل و پنج هزار تومان


6- محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای نیلکین مدل 3D AP+PRO Edge Glass

اگر به‌دنبال پوششی تمام‌ و‌ کمال برای گلکسی S8 هستید٬ پس این مدل را حتما در بین گزینه‌های‌تان جای دهید. چراکه این محصول به‌صورت تمام‌صفحه از موبایل‌تان محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که آن کوچک‌ترین خراشی بردارد. درجه سختی هم 9H است که 3D AP+PRO Edge Glass را به یکی از مقاوم‌ترین محافظ‌های صفحه‌نمایش تبدیل می‌کند. این مدل هیچ‌محدودیتی برای سنسورها و دوربین‌های گوشی‌تان ایجاد نمی‌کند و در حساسیت لمس دستگاه‌تان نیز کوچک‌ترین خللی به‌وجود نمی‌آورد. ویژگی‌هایی چون ضخامت 0.2 میلی‌متر٬ ضداشعه فرابنفش٬ ضدبازتاب نور و ضدلک و اثرانگشت سبب شده تا این محصول را «یکی از بهترین‌ها» بنامیم.

قیمت: چهل هزار تومان


7- محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای تمپرد مدل Full Cover

به آخرین و ارزان‌قیمت‌ترین محافظ نمایشگر لیست رسیدیم. این مدل از کمپانی خوش‌نام نیلکین است. این محصول از لبه‌ها و گوشه‌های گرد پنل و قسمت‌های بالا و پایین قاب جلو محافظت می‌کند. ضدضربه‌بودن Full Cover باعث دلگرمی کاربران است و خاطر آن‌ها را آسوده می‌سازد. ضخامت این محافظ به‌قدری کم است که هیچ‌‌خللی در حساسیت لمس S8 ایجاد نمی‌کند و ضمنا رزولوشن تصویر را نیز نمی‌کاهد.

قیمت: بیست و پنج هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH