اپل‌واچ 3

اپل‌واچ 3 در حال سپری کردن آزمایشات نهایی قبل از رونمایی رسمی است

طبق شایعات اخیر، اپل درنظر دارد نسل سوم ساعت هوشمند خود را در کنار آی‌فون‌های جدیدش به‌صورت رسمی معرفی کند. براساس گزارش وب‌سایت چینی زبان Economic Daily، اپل‌واچ 3 در حال گذراندن تست‌های نهایی قبل از رونمایی رسمی بوده و فقط چند قدم دیگر تا قرارگیری در کنار سه آی‌فون جدید فاصله دارد.

انتظار داریم اهالی کوپرتینو از نسل جدید محصولات خود در ماه سپتامبر پرده‌برداری کنند. البته اپل هنوز هیچ دعوتنامه‌ای را برای این مراسم ارسال نکرده ولی شایعات زیادی به رونمایی از دستاورد‌های تازه این کمپانی در ماه سپتامبر تاکید دارند. باید افزود که گزارش منتشر شده، بیان می‌کند که در صورتی که نسل سوم اسمارت‌واچ اپل آخرین آزمایشات را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد، شرکت سازنده تولید انبوه این دستگاه را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

اپل‌واچ 3

گفته می‌شود که اپل‌واچ 3 با قابلیت‌ها و امکانات تازه‌ای همراه خواهد شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پشتیبانی از شبکه سلولی LTE اشاره کرد. ویژگی مورد بحث بدین معناست که با نسل جدید این گجت خریداران به‌راحتی و بدون نیاز به آی‌فون خود، قادر به استفاده از اینترنت یا حتی ارسال پیام هستند. لازم به ذکر است که اپل‌واچ 3 به احتمال زیاد فقط به ویژگی‌های جدید مجهز می‌شود و شکل ظاهری این دستگاه نسبت به نسل پیشین تغییر به‌خصوصی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH