می میکس 2

شیائومی Mi MIX 2 به قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز می‌شود

یکی دیگر از دستگاه‌های پرچمداری که شایعات زیادی پیرامون آن منتشر می‌شود، شیائومی Mi MIX 2 است. اسمارت‌فونی که با طراحی منحصر به‌فرد خودش در زمان عرضه نگاهی بسیاری از دوست‌‌داران تکنولوژی را به سمت خودش جلب کرد و اکنون طبق اطلاعات منتشر شده باید ماه سپتامبر شاهد رونمایی از سری دوم این گوشی هوشمند باشیم. البته نکته مهم اینجاست که برخی شایعات از مجهز ساختن این فبلت به قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی خبر می‌دهند.

همان‌طور که در اسکرین‌شات منتسب به شیائومی Mi MIX 2 ملاحظه می‌کنید، در بخش پایین نمایشگر این دستگاه یک آیکون چهره قرار گرفته که احتمالا بر ویژگی تشخیص چهره سه‌بعدی به‌کار گرفته شده در این گوشی هوشمند دلالت دارد که به کاربر اجازه می‌دهد با نگاه کردن به دستگاه قفل آن را باز کند. فاش‌کننده این اطلاعات در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که این توانایی را آپدیت جدید رابط کاربری کمپانی شیائومی، یعنی MIUI 9 برای کاربران به ارمغان می‌آورد، بنابراین ممکن است دیگر اسمارت‌فون‌های این شرکت نیز با دریافت این به‌روزرسانی به قابلیت موردنظر مجهز شوند.

شیائومی Mi MIX 2

البته این تصویر جزییات زیادی را درباره این موضوع به نمایش نمی‌گذارد ولی می‌توان گفت که قرارگیری این ویژگی مختص به اسمارت‌فون‌های بالارده نخواهد بود، چراکه سونی نمونه مشابه و ساده‌تری از این قابلیت را در گوشی‌های میان‌رده اکسپریا  XA1 Ultra و اکسپریا L1 استفاده کرده است. سامسونگ نیز در ابتدا قصد داشت این امکان را در گلکسی نوت 7 قرار دهد اما این توانایی برای نخستین‌بار در گلکسی S8 مشاهده شد. به‌نظر می‌رسد فعلا باید منتظر بمانیم تا در ماه آینده این فبلت به‌صورت رسمی معرفی شود و متوجه شویم آیا این شایعه به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH