ردمی 5

وجود فلاش برای دوربین سلفی شیائومی ردمی نوت 5A تایید شد

شیائومی با معرفی ردمی نوت 4، دستگاه با ارزشی را روانه بازار کرد و نظر کاربران زیادی را به سوی خود جلب نمود. حال این شرکت با رونمایی از ردمی نوت 5A قصد دارد تا بار دیگر به فروش فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند.

مراسم رونمایی از این دستگاه برای 21 آگوست برنامه‌ریزی شده است. براساس اطلاعات منتشر شده توسط مدیرعامل این شرکت، ردمی نوت 5A اولین محصول تولیدی این شرکت با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و حافظه خارجی به‌صورت جداگانه محسوب می‌شود. ردمی نوت 3 و ردمی نوت 4 از درگاه سیم‌کارت هیبریدی بهره می‌برند.

ردمی نوت 5A

بنابر اطلاعات منتشر شده، حداقل یکی از نمونه‌های این دستگاه برای دوربین جلو از فلاش بهره می‌برد. این مدل به احتمال زیاد دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. گفته می‌شود که شاهد رونمایی دو نسخه از این دستگاه خواهیم بود که هر دو به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p، باتری 3000 میلی‌آمپری و ضخامت 7.3 میلی‌متری مجهز هستند.

نسخه پایه دارای پردازنده اسنپدراگون 425، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بوده، در حالی‌که نسخه پرو یا پرایم از چیپ‌ست اسنپدراگون 430 یا 435، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ظاهرا سنسور اثر انگشت برای نمونه پرو درنظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود ردمی نوت 5A با پردازنده اسنپدراگون 430 قیمتی نزدیک به 150 دلار داشته باشد چراکه ردمی نوت 5 با چیپ‌ست اسنپدراگون 630 و 660 دارای قیمت 180 دلاری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH