نوت 8

برای خریداری بالاترین نسخه گلکسی نوت 8 باید نزدیک به 1200 دلار هزینه کنید

به‌نظر می‌رسد در سال‌های اخیر قیمت گوشی‌های هوشمند افزایش یافته است. این موضوع در رابطه با گوشی‌های پرچمداری که غول‌های فناوری همانند اپل و سامسونگ تولید می‌کنند، صادق است. در آخرین گزارش‌های منتشر شده، شاهد قیمت 1000 دلاری آی‌فون 8 هستیم که البته ظاهرا اپل در بحث قیمت نیز، رقیبی دارد.

براساس گزارشی که از تایوان توسط IT Home انتشار یافته، سامسونگ قیمت‌های مختلفی را برای چندین نسخه‌ از گلکسی نوت 8 درنظر گرفته است. انتظار می‌رود این دستگاه با حافظه‌های داخلی متفاوت عرضه شود که اگر این گزارش صحیح باشد، نمونه پایه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارای قیمت 940 دلاری خواهد بود.

گلکسی نوت 8

نسخه میانی از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد و قیمتی برابر با 1060 دلار دارد. در نهایت بالاترین نمونه دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی بوده که خریدار برای تصاحب آن، باید 1200 دلار هزینه بپردازد. اگرچه شاید این قیمت‌ها دقیق نباشد ولی تا امروز گزارشات مختلفی منتشر شده که همگی به قیمت بالای این فبلت اشاره داشتند.

قیمت‌های اعلام شده مربوط به کشور آمریکا نبوده و ما آن‌ها را معادل‌سازی کرده‌ایم، بنابراین شاید سامسونگ قیمت‌های متفاوتی را برای بازارهای دیگر درنظر گرفته باشد. فردا شاهد رونمایی از گلکسی نوت 8 خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH