گوشی هوشمند موتورولا موتو X گواهی FCC را دریافت کرد

اگرچه انتظار می‌رفت که گوشی هوشمند موتورولا موتو X دیروز رسما رونمایی گردد، به هرترتیب این اتفاق رخ نداد. با این وجود با دریافت تاییدیه FCC این گوشی همچنان در فهرست جدیدترین خبرها باقی مانده است.

اطلاعات منتشر شده حاکی از این بوده که موتو X که با شماره مدل XT-1900-1 مشخص شده، مجهز به باتری 2810 میلی آمپری خواهد بود. این درحالیست که تصاویر رسمی منتشر شده از سوی موتورولا، خبر از استفاده باتری 3000 میلی آمپری در موتورولا موتو X داده بودند.

براساس گزارشات و خبرهایی که در مورد موتورولا موتو X به بیرون درز کرده، پیش‌بینی می‌گردد که در این گوشی هوشمند از چیپ‌ست اسنپدراگون 630، نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی به همراه رم 3/4 گیگابایتی استفاده شود. در بخش تصویربرداری نیز این گوشی دارای دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی در قسمت عقب گوشی به همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود این هندست دارای گواهی IP68 بوده که آن را در برابر نفوذ گردوغبار و آب مقاوم می‌کند.

موتورولا موتو X

اگرچه هنوز خبر جدیدی در مورد تاریخ رونمایی این گوشی منتشر نشده، با این وجود انتظار می‌رود که موتورولا از محصول جدید خود طی برگزاری رویداد IFA پیش‌رو پرده‌برداری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH