تبلت‌های بیشتری به تراشه مدیاتک مجهز خواهند شد!

url

بازار فروش مدیاتک در حال رشد و توسعه است، درست زمانی که کمپانی‌های دیگری همانند راک چیپ، توانسته‌اند بخش عمده‎‌ای از محصولات هوشمند را به استفاده از تراشه‌های خود مجاب گردانند!

این کمپانی، برای اولین بار با طراحی و به کار بستن چیپ‌های خود در اسمارت فون‌های چینی توانست توانایی و کارآمدی‌اش را به اثبات رساند اما در حال حاضر با به رسمیت شناخته شدن توانایی مدیاتک، برندهای تراز اولی همانند ایسر، ایسوس و لنوو مشتریان همیشگی این کمپانی خواهند بود. همچنین روز به روز، مدیاتک پیشنهاد‌های بیشتری را برای طراحی و تولید چیپ‌های تبلت‌ها دریافت می‌کند. برآورد اولیه مدیاتک برای فروش تراشه‌های خود، به 10 تا 15 میلیون تولید چیپ در سال بوده که هم اکنون انتظار می‌رود این کمپانی 15 تا 20 میلیون چیپ را برای محصولات هوشمند تولید نماید.

چیپ‌های چهارهسته‌ای مدیاتک با مدل  MT8125 و MT8135 هم اکنون در بسیاری از محصولات چینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هم‌چنین برخی از کمپانی‌های چینی برای رقابت و اثبات توانایی خود، مجبور به استفاده از این تراشه‌ها در محصولات خود هستند. تا کنون، سازندگان بزرگ تراشه درچین همانند  AllWinner و Rockchip جزو تامین‌ کنندگان چیپ‌های تبلت برای بزرگترین کشور و بازار جهان بوده‌اند. حال هم‌اکنون تولیدکنندگان مشهوری همانند ایسر، ایسوس‌تک کامپیوتر و لنوو نسل جدید تبلت‌های 99 تا 199 دلاری خود را با تراشه‌های مدیاتک معرفی کرده‌اند و مدیاتک امیدوار است، با جلب نظر بسیاری از کمپانی‌های نام‌دارtبه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه برای تبلت و اسمارت فون تبدیل شود.

 

 

2 در مورد “تبلت‌های بیشتری به تراشه مدیاتک مجهز خواهند شد!”

  1. علیرضا مطریان

    کوالکوم سری اسنپ دراگون بهترینند و در این شکی نیست اما مدل Allwinner A31s هم واقعا خوبه.

  2. خوبه ولی من خودم به شخصه محصولاتی که از چیپ های کوالکوم استفاده میکنن رو بیشتر قبول دارم چون چیپ های میان ردهاش هم خیلی قوی و مصرف انرژی بهینه ای دارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH