گلکسی نوت 8 با 256 گیگابایت حافظه‌ داخلی برای کره‌ جنوبی تایید شد

اخیرا سامسونگ تائید نموده که مدل گلکسی نوت 8 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی تنها برای کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد. این محصول علاوه‌بر این ویژگی منحصربه‌فرد، دارای یک وایرلس داخلی KT Olleh بوده و سامسونگ این پرچم‌دار خود را که مجهز به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید بوده در وب‌سایت خود به لیست محصولاتش اضافه کرده است.

فروشندگان گوشی‌های هوشمند فروش هر دو نوع مدل 256 گیگابایتی و 64 گیگاباتی گلکسی نوت 8 را در ماه بعد آغاز خواهند نمود، اگرچه تنها رنگ‌های موجود عرضه‌شده توسط کمپانی برای انتخاب، دو رنگ سیاه نیمه‌شب و آبی عمیق دریا است.

شرکت OEM کره جنوبی که نام اختصاری تولیدکننده تجهیزات اصلی کره جنوبی original equipment manufacturer است نیز تائید نمود که گلکسی نوت 8 در سه مدل روانه بازار خواهد شد اگرچه پیش‌از این نیز در معرفی هفته پیش این فبلت به سه مدل اشاره‌ شده بود. اما مدل اشاره‌ شده با حافظه داخلی 256 گیگابایتی در لیست موجود برای ایالات‌متحده آمریکا و اروپا وجود ندارد و KT Olleh به‌عنوان اولین شرکت توزیع‌کننده رسمی این گوشی از عرضه این مدل تنها برای کره جنوبی خبر داده است.

چندی پیش کمپانی سامسونگ شایعه‌ای را مطرح نمود که در حال کار کردن بر روی نسخه امپراتور برای گلکسی نوت 8 بوده که با افتخار اعلام نمود این مدل دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت بوده، اگرچه این کمپانی هنوز توضیح و نظر خود را درباره این ظرفیت ارائه نکرده است.

گلکسی نوت 8

این غول کره‌ای قصد دارد ورژن امپراتور Emperor را برای سامسونگ گلکسی S8 پلاس نیز عرضه نموده که دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. شرکت سامسونگ اعلام نموده که این مدل جدید تنها در کشورهای چین، کره جنوبی و تعداد محدودی از بازارهای کشورهای آسیایی عرضه خواهد شد اگرچه هنوز به‌صورت شفافی مشخص نیست که این دستگاه چه میزان فروش خواهد داشت.

مقرون‌ به‌صرفه‌ترین مدل این گوشی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی که درواقع کمترین قیمت برای این محصول نیز محسوب می‌شود برابر با 950 دلار آمریکا بوده که قطعا این قیمت در اروپا و استرالیا بیشتر نیز خواهد بود.
سازمان‌های دیده‌بان صنعت انتظار دارند که این پرچم‌دار سامسونگ به یک موفقیت عظیم تجاری دست‌ یابد. این موفقیت می‌تواند تا بدان جا پیش برود که این سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی به اصلاح مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آورده بود، بپردازد. این موضوع در روز چهارشنبه در مراسم معرفی گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ مطرح شد.

فبلت جدید کمپانی سامسونگ برای پیش سفارش در بسیاری از نقاط دنیا در دسترس بوده و در 15 سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH