دارا خسروشاهی مدیرعامل سابق Expedia، به عنوان مدیر جدید اوبر انتخاب شد

هیات مدیره کمپانی اوبر انتخاب مدیرعامل جدید شرکت خود به رای گذاشتند و درنهایت از میان گزینه‌های انتخابی، دارا خسروشاهی، مدیرعامل سابق Expedia را به‌عنوان فرد موردنظر برگزیدند. دارا خسروشاهی سومین فرد از کاندیداهای برگزیده برای این سمت بود که دو نفر دیگر مگ ویتمن مدیرعامل شرکت Hewlett Packard و دیگری جف ایملت مدیرعامل سابق کمپانی General Electric است.

بیانیه اوبر و هیات مدیره این شرکت در رابطه با مدیرعامل جدید و شخصی که قرار است جایگزین تراویس کالانیک شود را اعلام ننموده است. تراویس کالانیک مدیرعامل قبلی این شرکت بوده که توسط فشارهای اعمال‌شده در پی مشکلات به بار آمده در ماه ژوئن از سمت خود کناره‌گیری نمود.

دارا خسروشاهی

مشکلات ایجاد شده توسط این شخص شامل اختلافات مالکیت، بررسی شرایط کاری است. با همه این احوال، کالانیک در هیات مدیره اوبر ماندگار شد. براساس منابع موجود در هیات مدیره اوبر مدیرعامل سابق General Electric جف امیلت و دارا خسروشاهی در روز جمعه به هیات مدیره معرفی شدند و نفر سوم ویتمن مدیرعامل Hewlett Packard نیز در روز شنبه به این شرکت معرفی گشت.

ایملت در روز شنبه به دلیل باور داشتن اینکه فرآیند و روند این شرکت ناکارآمد است از گزینه‌های انتخابی خط‌ زده شد. از سوی دیگر هیات مدیره نتوانست شرایطی را که ویتمن برای کار انتخاب نموده بود، بپذیرد. ویتمن خواستار کاهش مداخله کالانیک در امور شرکت و همچنین کنترل بیشتر خود در مسائل مربوط به هیات مدیره بود.

بعد از انتخاب خسروشاهی به‌عنوان مدیرعامل شرکت اوبر در حال حاضر این کمپانی به دنبال مدیر ارشد اجرایی، یک مدیر مالی و یک سرپرست مالی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH