پلیس نیویورک

پلیس نیویورک 36000 ویندوزفون را با آی‌فون‌های اپل تعویض می‌کند!

امروز پلیس نیویورک رسما اعلام کرد که تا پایان سال جاری 36000 گوشی ویندوزفون کارکنان خود را با آی‌فون‌های کمپانی اپل جایگزین خواهد کرد. در واقع پلیس نیویورک در طی چند سال اخیر با کمپانی مایکروسافت برای ساخت اسمارت‌فون‌ها و برنامه‌های ایمن همکاری می‌کرد و هزاران گوشی ویندوزفون را در اختیار نیرو‌های خود قرار داده بود.

اکنون با توجه به این‌که به واپسین روزهای عمر سیستم‌عامل ویندوزفون 8.1 نزدیک می‌شویم و در حالی‌که مایکروسافت به‌طور کامل این دسته از محصولات خود را کنار گذاشته، دپارتمان پلیس این شهر تصمیم گرفته تا گوشی‌های هوشمند نیروهای خود را با آی‌فون‌های اهالی کوپرتینو تعویض نماید.

پلیس نیویورک

مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که با پایان ماه جولای سال جاری، دیگر از سیستم‌ عامل ویندوزفون 8.1 پشتیبانی نخواهد کرد و این در حالیست که بخش عمده‌ای از اسمارت‌فون‌های ساخته شده توسط این کمپانی دقیقا از همین پلتفرم استفاده می‌کنند. البته این تصمیم پلیس نیویورک تغییر خاصی در بازار فروش گوشی‌های هوشمند ایجاد نخواهد کرد چراکه سهم موبایل‌های ویندوزفونی در حال حاضر به کمتر از یک درصد از کل بازار سقوط کرده و کمپانی مایکروسافت، همین سهم اندک را نیز مدیون گوشی‌های لومیا 830 و لومیا 640 XL است.

پلیس این شهر برای این جایگزینی بودجه‌ای 160 میلیون دلاری را کنار گذاشته و هنوز مشخص نیست که دپارتمان پلیس نیویورک کدام مدل از گوشی‌های آی‌فون را برای خرید انتخاب کرده‌اند. البته به جرات می‌توان گفت که این تصمیم به خرید آی‌فون 8 متنهی نمی‌شود زیرا طبق شایعات این محصول دارای قیمتی بالاتر از 1000 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH