فیت‌بیت از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد

پس از انتشار خبرها و شایعات متعددی درخصوص تصمیم احتمالی کمپانی فیت‌بیت برای رونمایی از اسمارت‌واچی جدید، این شرکت بالاخره به انتظار چندین ماهه علاقه‌مندان به محصولات پوشیدنی پایان داد و از اولین ساعت هوشمند خود به نام Ionic رونمایی کرد.

فیت‌بیت که چند سالیست در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی فعالیت دارد و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بزرگان این بازار محسوب می‌شود درخصوص این ساعت هوشمند عنوان کرد که Ionic به جدیدترین و کامل‌ترین قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام مجهز است. این ساعت از سنسور SpO2 بهره می‌برد که قادر است اختلالاتی همچون آپنه خواب را در کاربران تشخیص دهد.

این اسمارت‌واچ همچنین از قابلیت‌هایی همچون ردیابی از طریق جی‌پی‌اس، ردیابی ضربان قلب، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری و ثبت فعالیت‌های ورزشی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های Ionic می‌توان به نوتیفیکیشن‌های هوشمند، پرداخت‌های بدون تماس و مجهز بودن به اپلیکیشن‌های شخص ثالث اشاره کرد که این اپلیکیشن‌ها از طریق فیت‌بیت اپ گالری قابل دسترسی هستند.

البته در کنار این موارد، قابلیت‌های اصلی محصولات فیت‌بیت نیز در این ساعت به‌کار رفته که شامل طول عمر باتری چهار روزه، ردیابی خودکار فعالیت‌های ورزشی و وضعیت خواب و سازگاری با انواع پلتفرم‌ها می‌شوند. این ساعت هوشمند از سیستم عامل Fitbit OS بهره می‌برد که درواقع، سیستم عامل جدید این شرکت برای اسمارت‌واچ‌ها محسوب می‌شود و قرار است ویژگی‌های جدید از طریق ارسال به‌روزرسانی‌هایی متعدد، به آن اضافه شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به فیت‌بیت اپ گالری، از اپلیکیشن‌ها و فیس‌های طراحی شده ویژه این ساعت استفاده کنند.

این اسمارت‌واچ از حافظه داخلی 2.5 گیگابایتی بهره می‌برد که می‌توان حدود 300 آهنگ را در آن ذخیره و در مواقع مورد نیاز پخش کرد. فیت‌بیت همچنین از سرویس پرداخت Fitbit Pay نیز پرده برداشت که امکان پرداخت خریدها را از طریق این ساعت هوشمند برای کاربران فراهم خواهد کرد. پیش‌فروش این ساعت از امروز در سایت فیت‌بیت با قیمت 299.95 دلار آغاز شده و قرار است عرضه جهانی آن از ماه اکتبر شروع شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH