چگونه می‌‌توان تاریخچه اعلانات خود را در اندروید مشاهده کرد؟

ممکن است برای همه‌ی شما این اتفاق افتاده باشد که چراغ اعلانات در گوشی‌ چشمک بزند، اما قبل از اینکه شما فرصتی برای خواندن آن پیدا کنید، به طور تصادفی آن را حذف می‌کنید. آیا این پیام برای همیشه از بین رفته است، یا نه؟

اگر از یک دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، در واقع یک راه ساده برای دیدن تمام تاریخچه اعلانات شما وجود دارد و این یک هک جالب است که به روت کردن دستگاه‌تان نیازی ندارد!

تنظیم ویجت (Widget) اندروید

عجیب است که هیچ راهی برای دسترسی به تاریخچه اعلانات به وسیله منوی تنظیمات نیست و هیچ میانبری مربوط به آن هم وجود ندارد. شما فقط به یک ویجت شخصی‌سازی شده خاص برای این کار نیاز دارید.

برای شروع مراحل، صفحه گوشی اندروید خود را باز کنید و در هر نقطه‌ای دلخواه انگشت خود را بفشارید. یک منوی جدید با سه گزینه تصاویر پس زمینه (Wallpapers)، ویجت‌ها و تنظیمات نمایان می‌شود که شما باید ویجت را انتخاب کنید.

حال باید به مسیر تنظیمات میانبر (settings shortcut) بروید که به اندازه یک شکل ۱×۱ است. هنگامی که آن را پیدا کردید، به مدت طولانی انگشت خود را روی آن آیکون نگه‌دارید. سپس همانگونه آن را به سمت صفحه اصلی بکشید و رهایش کنید.

گوشی شما لیستی از میانبرهایی را که می‌توانید به ویجت‌های جدید اضافه کنید، نمایش می‌دهد. به پایین لیست بروید و گزینه Notification Log را انتخاب کنید. شما متوجه می‌شوید که آیکون ویجت براساس آن تغییر نام داده است.

برای مشاهده تاریخ اعلان، فقط روی ویجت تازه ایجاد شده ضربه بزنید. هر اعلانی را که دریافت کرده‌اید، همراه با زمان دریافت آن در این قسمت مشاهده خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، روی یک اعلان شخصی ضربه بزنید. بسته به نوع اعلان، ممکن است بتوانید یک قطعه مختصر از اطلاعات را مشاهده کنید.

نظر شما در رابطه با این آموزش چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH