با گوشی‌ها و تبلت‌های ارزان‌قیمت جدید کمپانی Archos آشنا شوید

اگرچه بزرگان دنیای تکنولوژی در نمایشگاه IFA 2017، تمامی ‌نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنند اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم چشممان را بر روی شرکت‌های کم نام و نشان و محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی می‌کنند، ببندیم. کمپانی فرانسوی Archos از جمله این شرکت‌ها محسوب می‌شود که توانسته در شهر برلین آلمان و در کنار کمپانی‌های بزرگ دنیا قد علم کند و چندین نمونه از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های ارزان‌قیمت خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد.

این شرکت ساعاتی پیش، از مصحولات جدید سری Access و مدل‌های جان‌سخت Sense پرده برداشت و اعضای جدیدی را به خانواده محصولات Diamond خود اضافه کرد. در ادامه قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به این محصولات و مشخصات به کار رفته در دل آن‌ها بیاندازیم.

Archos Access و Archos Core

مدل Archos Access در چهار نسخه و مجهز به نمایشگرهایی با ابعاد 4، 4.5، 5 و 5.5 اینچی عرضه خواهد شد. پردازنده تعبیه شده در این گوشی‌ها، چهار هسته‌ای بوده و از یک گیگابایت فضای رم و 8 گیگابایت فضای داخلی برای ذخیره‌سازی اطلاعات بهره می‌برند. ارزان‌ترین مدل این گوشی با قیمت 49.99 یورو و گران‌ترین آن نیز با قیمت 79.99 یورو به فروش می‌رسد.

و اما در خصوص مدل دیگر متعلق به این خانواده که با نام Archos Core 50 شناخته می‌شود، باید گفت که این اسمارت‌فون از مشخصاتی همچون نمایشگر 5 اینچی IPS HD و پردازنده چهار هسته‌ای برخوردار است و در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل نخست به رم 2 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 و سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و مدل ارزان‌تر نیز رم یک گیگابایتی، دوربین اصلی 8 و سلفی 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

این گوشی‌ها برای کاربران مبتدی طراحی شده‌اند و در رنگ‌های مختلفی همانند مشکی، آبی و زرد عرضه خواهند شد. مدل Core 50 نیز در رنگ‌های مشکی، خاکستری و قرمز به دست خریداران خواهد رسید.

Archos Sense

گوشی Archos Sense 47X که به‌تازگی معرفی شده از بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و قیمت آن تنها 129.99 یورو عنوان شده است. این قیمت برای اسمارت‌فونی که از نمایشگر 4.7 اینچی IPS HD، رم یک گیگابایتی و باتری 3000 میلی آمپری بهره می‌برد، قطعا مقرون به‌صرفه خواهد بود.

مدل دیگر متعلق به این سری Archos Sense 101X نام دارد که درواقع یک تبلت محسوب می‌شود و از مشخصاتی همچون نمایشگر 10.1 اینچی، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی و باتری 6000 میلی آمپری برخوردار است. شرکت Archos قیمت این تبلت را برابر با 199.99 یورو تعیین کرده است.

Archos Diamond

همان‌طور که مشاهده کردید، این شرکت فرانسوی از مدل‌های ارزان‌قیمتی در این کنفرانس رونمایی کرد که البته اسمارت‌فون Diamond Alpha پلاس را نیز باید یکی از این موارد دانست. محصولی که مدل ارتقایافته‌ای از گوشی Diamond Alpha محسوب می‌شود و مشخصاتی همچون نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 653 و رم 6 گیگابایتی را در خود جای داده است. این گوشی با قیمت 399 یورو به فروش خواهد رفت.

محصول دیگر متعلق به این خانواده، Archos Diamond Tab نام دارد که از نمایشگر 10.1 اینچی به همراه پردازنده شش هسته‌ای و تراشه گرافیکی Mali-T860 بر روی چیپ‌ست Rockchip بهره می‌برد و میزان حافظه رم و فضای داخلی آن به ترتیب برابر با 4 و 64 گیگابایتی عنوان شده است. نمایشگر این تبلت از رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل برخوردار است و یک باتری 6600 میلی آمپری، انرژی مورد نیاز را به رگ‌های این دستگاه تزریق می‌کند. قرار است این تبلت با قیمت 299.99 دلار در بازار به فروش برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH