سنهایزر از هدفون بلوتوثی Momentum HD1 Free رونمایی کرد

کمپانی‌های سازنده تلفن‌همراه با حذف پورت ورودی جک 3.5 میلی‌متری هدفون، موجب نارضایتی برخی از کاربران شده‌اند و نیاز کاربران به هدفون‌های بی‌سیم افزایش یافته است. در گذشته هندزفری‌های بلوتوث می‌توانستند یک گزینه دلخواه و ایده‌آل باشند، اما تا چند وقت دیگر خرید این گجت‌ها به یک ضرورت مبدل خواهد شد.

اگر به‌دنبال خرید یک هندزفری بی‌سیم هستید، باید بدانید کمپانی صاحب نام سنهایزر به‌تازگی از یک هدفون بلوتوث در نمایشگاه IFA رونمایی کرده است. این هدفون Momentum HD1 Free نام دارد و در واقع یک نسخه سبک و نازک‌تر از سنهایزر HD1 است که در ابتدای سال جاری میلادی و در خلال نمایشگاه CES رونمایی شده بود.

Momentum HD1 Free

همان‌طور که در تصویر مشخص است، این هندزفری در دور گردن قرار می‌گیرد و اتصال میان دو گوشی به واسطه یک سیم برقرار شده که حمل و نقل آن را راحت‌تر می‌کند. هم‌چنین به لطف استفاده از مگنت‌ در دو گوشی، هنگامی‌که از آن استفاده نمی‌کنید می‌تواند به‌خوبی دور گردن بسته شود. این هدفون از بلوتوث ورژن 4.2 استفاده و از کدک‌های کوالکام apt-X و AAC پشتیبانی می‌کند.

باتری مورد استفاده در Momentum HD1 Free، می‌تواند 6 ساعت شارژدهی داشته باشد. این هندزفری از سه دکمه کنترلی و هم‌چنین یک میکروفون استفاده می‌کند. متاسفانه هیچ صحبتی در رابطه با قیمت این هندزفری نشده است، اما از آنجا که HD1 با قیمت 200 دلار عرضه شد، می‌توان انتظار داشت که هندزفری جدید نیز در همان حدود قیمتی باشد. Momentum HD1 Free از ماه اکتبر سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH