لاجیتک از اسپیکر جدید خود به نام MX Sound رونمایی کرد

لاجیتک را می‌توان از جمله شرکت‌هایی دانست که دستی در تولید انواع محصولات اعم از کیبورد، میکروفون و همچنین اسپیکر دارد. در این بین، اسپیکرهای این شرکت از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردارند و از این‌رو، به منظور پاسخگویی به نیاز این دست از خریداران، این شرکت اخیرا در خلال نمایشگاه IFA 2017 از اسپیکر جدید خود موسوم به MX Sound پرده برداشت.

طراحی خاص این اسپیکر به گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توان آن را با دکوراسیون داخلی منازل هماهنگ کرد و به لطف ویژگی‌های جدیدی که به آن مجهز شده، محصولی فراتر از یک اسپیکر ساده به حساب می‌آید. لاجیتک MX Sound از دکمه‌های مجهز به نور پس‌زمینه بهره می‌برد که با حرکات دست در مقابل اسپیکر، روشن خواهند شد.

این محصول همچنین، از درایورهای پیشرفته‌ای برای پخش صوت با بالاترین کیفیت و همچنین چند پورت به منظور اتصال به دیگر دستگاه‌ها بهره می‌برد. این اسپیکر به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به‌صورت همزمان به دو دستگاه مجهز به بلوتوث متصل شوند که می‌تواند قابلیتی کاربردی برای علاقه‌مندان به موسیقی باشد چراکه برای وصل شدن به دستگاه جدید، دیگر نیازی به قطع اتصال قبلی و برقراری ارتباط جدید نخواهند داشت.

لاجیتک

فیلیپ دپالنز، از مدیران ارشد کمپانی لاجیتک در این خصوص عنوان می‌کند که اسپیکر MX Sound به لطف طراحی متمایز خود، قادر است صدایی با کیفیت و شفافیت بالا را به گوش کاربر برساند. عملکرد این اسپیکر در زمان بالا بردن صدای اسپیکر نیز قابل دفاع است، چراکه برخلاف آن‌چه‌که در مدل‌های موجود در بازار مشاهده می‌شود، اعوجاجی در صوت در حال پخش احساس نمی‌شود. به اعتقاد وی، MX Sound قادر است تجربه‌ای عمیق از گوش دادن به موسیقی را از طریق اتصال به کامپیوتر، تبلت و یا گوشی برای کاربران به ارمغان آورد.

اگر ویژگی‌های ذکر شده، توجه شما را نیز به خود جلب کرده و هوس خرید آن به سرتان زده است، باید بدانید که این محصول جدید لاجیتک، از ماه اکتبر و با قیمت 100 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH