ال‌جی V30 با نمایشگر 6 اینچی P-OLED رسما معرفی شد

ال‌جی رسما از جدیدترین فبلت خود یعنی V30 رونمایی کرد. این دستگاه دارای دوربین اصلی دوگانه بوده که یکی دارای دریچه دیافراگم F1.6 بوده و دیگری از دریچه دیافراگم F1.9 بهره می‌برد که نسبت به ال‌جی V20 و ال‌جی G6 با بهبود قابل‌توجهی همراه بوده است.

نمایشگر این دستگاه 6 اینچی از نوع P-OLED بوده که 82 درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در ال‌جی V30 خبری از نمایشگر دوم نیست و یک نوار شناور جایگزین آن شده است، نسبت صفحه نمایش همانند پرچمدار اخیر این شرکت، 18:9 است.

پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با 4 گیگابایت رم و حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایت با امکان افزودن کارت حافظه، مشخصات اصلی آن را تشکیل می‌دهند. باتری 3300 میلی‌آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع از طریق پورت USB Type-C وظیفه انتقال نیرو را برعهده دارد.

این دستگاه دارای بدنه شیشه‌ای و فلزی بوده و از استانداردهای IP68 و MIL-STD بهره می‌برد. ال‌جی V30 در برخی مناطق با QuadDAC و هدفون B&O عرضه می‌شود. این دیوایس از ویژگی‌های بی‌شماری بهره می‌برد که برای آشنایی با آن‌ها می‌توانید همراه آی‌تی‌رسان باشید، همچنین وبلاگ‌نویسی زنده آن را نیز از طریق این لینک دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH